کد خبر : 14848
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۳:۰۱

هوش مصنوعی نان مجریان را آجر می کند

هوش مصنوعی نان مجریان را آجر می کند
هوش مصنوعی در زمینه سخنرانی و مجری گری و بازاریابی نیز با بهره گیری از زبان بدن انسان ورود کرده است.؛

با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از هوش مصنوعی شرایط برای حذف مجریان فراهم شده و اتفاقی که ممکن است به آجر شدن نان مجری ها و سخنران های خاص نیز بیانجامد البته با وجود این تکنولوژی بهره مندی از مجریان همچنان می تواند به دلایل مختلف با استقبال مواجه شود و مراسم را زیباتر نیز کند اما پیشرفت علم برای بهره گیری از هوش مصنوعی کارهای خاصی را انجام داده است.

سازندگان و توسعه دهندگان هوش مصنوعی برای مجری گری در توضیحات و ادله خود آورده اند که افرادی که به عنوان مجری در برنامه ها حاضر می شوند احتمال دارد به علت استرس نتوانند توان خود را به خوبی به کار گیرند اما هوش مصنوعی برای مجری گری و یا حتی بازاریابی می تواند این مشکل را کاملا برطرف سازد.

ویدیویی نیز توسط سازندگان این هوش مصنوعی تولید شده که بسیار واقعی به نظر می رسد و در آن مجری با زبان بدن انسان و روش های خاص طبیعی اقدام به ادای جملات می کند.

این هوش مصنوعی در سخنرانی همایش ها نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

هوش مصنوعی مجری گری مذکور در پلن تستی و رایگان فعلا زبان انگلیسی را پوشش می دهد و نسخه های پولی دارای امکانات بیشتر هستند، مدل رایگان این هوش مصنوعی که با نام Colossyan می باشند؛ دارای واتر مارک است و نهایتا فعلا می توان 5 دقیقه ضبط کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها