کد خبر : 12157
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

وقتی که چلسی حریف صادق محرمی در لیگ اروپا نشد

وقتی که چلسی حریف صادق محرمی در لیگ اروپا نشد

چلسی با تیزهوشی و تلاش فوق العاده صادق محرمی در تیم دیناموزاگرب و عملکرد فوق العاده محرمی در خط دفاعی راه به حایی نبرد تا در نهایت تیم دیناموزاگرب با بهترین عملکرد به نمایش گذاشته از خود دروازه خود را در اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا بسته نگه داشته و در نهایت پیروز بزرگ این

چلسی با تیزهوشی و تلاش فوق العاده صادق محرمی در تیم دیناموزاگرب و عملکرد فوق العاده محرمی در خط دفاعی راه به حایی نبرد تا در نهایت تیم دیناموزاگرب با بهترین عملکرد به نمایش گذاشته از خود دروازه خود را در اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا بسته نگه داشته و در نهایت پیروز بزرگ این نبرد با نتیجه یک بر صفر شود.

در دیداری که صادق محرمی بهترین عملکرد را در نقش دفاع مقابل مهاجمان میلیاردی و با تجربه چلسی داشت، بازیکنان این تیم در گلزنی کاملا منفعل و ضعیف عمل کردند تا نتیجه چنین عملکردی شکست غیرقابل باور چلسی با تمام ستاره هایش مقابل دیناموزاگرب و هم تیمی های صادق محرمی باشد.

یکی از صحنه هایی هم که باعث شد تا از آن به عنوان شاهکار صادق محرمی یاد شود هماهنگی بسیار مناسب وی در آفساید گیری یار مستقیم خود بود که باعث شد گل تیم چلسی نیز آفساید اعلام شود.

لحظه که که صاق محرمی جلوتر از بازیکن حریف بود اما در کسری از ثانیه خود را با دفاع خود هماهنگ کرد تا بازیکنان چلسی را در تله آفسایدگیری خود گرفتار کنند.

لیگ اروپا

صادق محرمی در دیدار با چلسی دقت پاس 94 درصدی را نیز برای خود ثبت کرد تا با چنین درخششی حضور خود در سایر بازی های دیناموزاگرب را نیز تضمین کرده و چه بسا به تیمهای بزرگ اروپایی نیز دعوت شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
خطای پنالتی صادق محرمی در لیگ اروپا مقابل سالزبورگ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] صادق محرمی که به پنالتی […]