کد خبر : 1088
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

عکس جدید بهرام رادان همزمان با جشن تولدش در سال 1401

عکس جدید بهرام رادان همزمان با جشن تولدش در سال 1401

بهرام رادان همزمان با جشن تولدش در اردیبهشت 1401 عکس جدیدی از خود در صفحه رسمی اینستاگرام منتشر کرد. عکس جدید بهرام رادان را که همزمان با روز تولدش یعنی 8 اردیبهشت در صفحه اینستاگرام منتشر شد را به همراه مختصری از بیوگرافی و کارنامه هنری بهرام رادان را در زیر خواهیم دید. بهرام رادان

بهرام رادان همزمان با جشن تولدش در اردیبهشت 1401 عکس جدیدی از خود در صفحه رسمی اینستاگرام منتشر کرد. عکس جدید بهرام رادان را که همزمان با روز تولدش یعنی 8 اردیبهشت در صفحه اینستاگرام منتشر شد را به همراه مختصری از بیوگرافی و کارنامه هنری بهرام رادان را در زیر خواهیم دید.

بهرام رادان متولد سال 58 بوده و در حال حاضر 43 سال سن دارد. این بازیگر محبوب اولین بازی خود را که شاید باعث محبوبیت و شناخته شدنش نیز شد با بازی در فیلم شور عشق تجربه کرد. بازی که مربوط به سال 79 می شد توانست پلی برای پیشرفت او نیز باشد تا در نهایت بعد از 3 سال در فیلم شمعی در باد هنرنمایی کرده و در نهایت با فیلم بسیار موفق و خاص سنتوری به اوج خود برسد.

بهرام رادان توانسته دو جایزه سیمرغ برترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فجر را نیز به دست بیاورد.

این عکس زیر همزمان با جشن تولد بهرام رادان توسط او در صفجه اصلی اینستاگرامش منتشر شده بود:

بهرام رادان در شب تولد 43 سالگی

عکس جدید بهرام رادان در شب تولد 43 سالگی

بهرام رادان پیش از این به عنوان اولین سفیر بین المللی ایران در برنامه جهانی غذا که بر علیه گرسنگی جهانی برنامه ریزی شده بود نیز انتخاب شده بود. همچنین نکته قابل توجه دیگر در خصوص بهرام رادان، بازیگر توانمند کشورمان حمل کردن مشعل المپیک زمستانی ورزشی در سال 20148 در کشور کره جنوبی و به میزبانی شهر سئول نیز بود. او از این لحظه به عنوان یک لحظه تاریحی نیز یاد کرده و برای نمایندگان کشورمان در این رقابتها آرزوی بهترینها و موفقیت کرده بود.

بهرام رادان چند خواهر و برادر است؟ آیا بهرام رادان ازدواج کرده؟

بهرام رادان در فروردین امسال بود که یک خبر خوب را به همگان اعلام کرد. او در صفحه شخصیش خبر ازدواح با مینا مختاری که در شغل طراحی مد نیز فعال هستند را داد.

در خصوص تعداد خواهر و برادرهای بهرام رادان نیز در ویکی پدیا عنوان شده که ایشان یک خواهر و یک برادر دارند.

بهرام رادان علاوه بر بازیگری در تهیه کنندگی نیز دستی توانا دارد و او تا کنون در فیلم علفزار و گربه سیاه که تاریخ تولید هر دوی آنها نیز مربوط به سال 1400 بود، به عنوان تهیه کننده مشغول به فعالیت و کار شده است.

در مستند من ناصر حجاری هستم و همچنین تئاتری با نام کنسرت نمایش سی نیز شاهد هنرنمایی و حضور بهرام رادان در صحنه بودیم. در حال حاضر نیز از بهرام رادان سریال نمایش خانگی با نام جیران در حال پخش است. بهرام رادان در آن فیلم در نقش شاه و پریناز ایزدیار نیز در نقش جیران هنرنمایی می کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پوستر فیلم ابلق و الناز شاکردوست با بهرام رادان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] شاکردوست و بهرام رادان؛ عکسهای متفاوت […]