کد خبر : 20948
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

ون پارس اصفهان حریف پرسپولیس در جام حذفی را بشناسیم

ون پارس اصفهان حریف پرسپولیس در جام حذفی را بشناسیم
آشنایی با بازیکنان، عملکرد و جایگاه تیمی ون پارس اصفهان حریف پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور.؛

ون پارس اصفهان در کدام لیگ حضور داشته و چه نتایجی کسب کرده است. نگاهی به عملکرد و بازیکنان ون پارس اصفهان حریف پرسپولیس در جام حذفی در مرحله یک شانزدهم نهایی می اندازیم.

همانطور که اطلاع دارید قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انجام شد. قرعه ای که پرسپولیسی ها در این مرحله با ون پارس اصفهان تیم خوب جوان و با انگیزه حاضر در لیگ دسته یک فوتبال کشور بازی کنند.

ون پارس اصفهان در لیگ دسته یک فوتبال کشورمان بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشته است. آنها توانسته اند تا کنون از 14 بازی گذشته خود در لیگ یک 14 امتیاز کسب کنند.

نماینده اصفهان اکنون در جدول 17 تیمی لیگ دسته یک در جایگاه چهاردهم قرار دارد. آنها جزو تیمهای پایین نشین لیگ محسوب می شوند. البته ون پارس فاصله چندانی تا میانه های جدول نداشته و در صورت کسب دو برد می توانند خود را حتی به جمع 5 تیم بالانشین نیز برسانند.

ون پارس اصفهان

نماینده اصفهان در لیگ دسته یک در آخرین تقابل های خود در 28 آذر و 21 آبان به ترتیب مقابل آرمان گهر و چوکا تالش قرار گرفت. آنها مقابل آرمان گهر به تساوی 1 بر 1 دست یافتند و مقابل چوکا تالش نیز 2 بر 1 به برتری در خارج از خانه دست یافتند.

ون پارس اصفهان در بازی های اخیر خود از احمد مهرابی دروازه بان خوب آینده دار به عنوان سنگربان خود بهره می برده است. همچنین از دیگر بازیکنان ون پارس اصفهان می توان به امیرحسین بهادر، سعادت براتی، پوریا قشلاقی، محمدرضا شیرزادی، میثم جودکی، ایمان کیانی، ایمان شوریابی، محمد امینی، حسین فلاحیان و علی آزادمنش اشاره کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
برنامه پرسپولیس برای خرید مهاجم چیست؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] پرسپولیس و یحیی گل محمدی […]

trackback
دست کم نگرفتن ون پارس اصفهان توسط پرسپولیس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] می رسد تیم خوب ون پارس اصفهان را هرگز دست کم […]