کد خبر : 9622
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

جوانترین مسئول ورزشی کشور منصوب شد

جوانترین مسئول ورزشی کشور منصوب شد

موعود بنیادی‌ فر که به عنوان چهره شناخته شده عرصه داوری در سطح منطقه محسوب می شود، به عنوان مدیرکل ورزشی یکی از استان های کشور منصوب شد تا جوانترین مسئول و مدیر ورزشی چند وقت اخیر کشور شود. به گزارش مارال نیوز، موعود بنیادی‌ فر متولد سال 64 بوده و از چهره های شناخته

موعود بنیادی‌ فر که به عنوان چهره شناخته شده عرصه داوری در سطح منطقه محسوب می شود، به عنوان مدیرکل ورزشی یکی از استان های کشور منصوب شد تا جوانترین مسئول و مدیر ورزشی چند وقت اخیر کشور شود.

به گزارش مارال نیوز، موعود بنیادی‌ فر متولد سال 64 بوده و از چهره های شناخته شده عرصه داوری است که سابقه قضاوت های متعدد در لیگ های فوتبال کشور را در کارنامه خود دارد روز گذشته به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان چهار محال و بختیاری منصوب شد تا جوانترین چهره ورزشی چند وقت اخیر کشور در عرصه مدیریت نام گیرد.

عکس جالب از موعود بنیادی فر در کنار سرمربی وقت استقلال، منصوریان

موعود بنیادی فر

موعود بنیادی‌ فر در 18 سال اخیر در عرصه قضاوت و داوری فوتبال فعال بوده و از مدرک دکترای مدیریت ورزشی نیز برخوردار است.

وی همچنین مربی هندبال و والیبال نیز بوده و در مسابقات متعدد بین المللی نیز سابقه قضاوت دارد. امروز نیز مراسم تکریم حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان سابق چهارمحال و بختیاری برگزار شده و طی آن موعود بنیادی‌ فر به عنوان مدیرکل این استان منصوب شد.

قضاوت داوری موعود بنیادی فر در بازی های مهم

قضاوت داوری موعود بنیادی فر در بازی های مهم

موعود بنیادی فر که از سال 1381 وارد عرصه قضاوت شده در ابتدای دهه 90 در لیگ برتر فوتبال کشورمان که بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران است قضاوت را شروع کرده و 9 سال نیز است که در لیست داوران بین المللی قرار دارد. بنیادی فر اکنون 36 سال سن دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
انتقال اودی شاید جایگاه سردار را به خطر بیاندازد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] نیز نشده و از جوانترین ستاره های […]