کد خبر : 8061
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

واکنش ها به مسئولیت جدید خداداد عزیزی در جزیره کیش

واکنش ها به مسئولیت جدید خداداد عزیزی در جزیره کیش

نقد و انتقاد از خداداد عزیزی. مسئولیت جدید خداداد عزیزی در جزیره کیش واکنش ها را برداشت. از جمله واکنش هایی که نسبت به مسئولیت جدید خداداد عزیزی انجام شد می توان به اظهار نظر یکی از بازیکنان مطرح سابق استقلال و همچنین لژیونر ایرانی شاغل در لیگ سوئد اشاره کرد. اخیرا خداداد عزیزی با

نقد و انتقاد از خداداد عزیزی. مسئولیت جدید خداداد عزیزی در جزیره کیش واکنش ها را برداشت. از جمله واکنش هایی که نسبت به مسئولیت جدید خداداد عزیزی انجام شد می توان به اظهار نظر یکی از بازیکنان مطرح سابق استقلال و همچنین لژیونر ایرانی شاغل در لیگ سوئد اشاره کرد. اخیرا خداداد عزیزی با دریافت مسئولیتی، به عنوان مسئول و عضو ستاد هماهنگی مناطق آزاد جام جهانی 2022 دوحه منصوب شده است. انی انتفاق با واکنش هایی همراه شده است. در مارال نیوز بررسی می کنیم.

متن کامل کنایه و انتقاد بختیار رحمانی بازیکن سابق تیم ملی در صفحه اینستاگرام خود از مسئولیت اخیر خداداد را در عکس زیر بخوانید.

مسئولیت جدید خداداد عزیزی در جزیره کیش و بازتاب منفی

مسئولیت خداداد عزیزی

بختیار رحمانی با انتشار این پست کنایه و حمله تندی به خداداد عزیزی داشته است. پیش تر از این نیز این لژیونر خوش تکنیک ایرانی نقدهایی از مصاحبه های خداداد عزیزی داشت.

بختیار رحمانی اکنون 30 سال سن داشته در پست هافبک هجومی بازی کرده و سابقه پوشیدن لباس تیم ملی فوتبال کشورمان را نیز دارد. او 4 بازی برای تیم ملی فوتبال کشورمان انجام داده است.

از تیمهای بختیار رحمانی می تواند به دالکورد سوئد، نفت آبادان، سپاهان، استقلال تهران، تراکتورسازی و فولاد خوزستان اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها