کد خبر : 14161
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴

تبعیض در اجرای قانون برای رونالدو به اعتقاد یک مادر

تبعیض در اجرای قانون برای رونالدو به اعتقاد یک مادر
رونالدو به دلیل ضربه ای که به دستان یک نوجوان زده بود مورد بازخواست قرار گرفته و مادر این کودک نیز امیدوار است قانون به شکل مناسبی اجرا شود.؛

مادر کودک اوتیسمی که شدیدا از اقدام رونالدو در قبال فرزندش ناراحت است تاکید دارد که نباید تبعیضی در اجرای قانون برای مجازات رونالدو بابت آسیب زدن او به کودک دارای بیماری اوتیسم او وجود داشته باشد.

در جریان دیدار فصل پیش منچستریونایتد با اورتون و در شرایطی که تیم رونالدو نتیجه را واگذار کرده بود هنگام ورود به تونل ورزشگاه رونالدو به کودک نوجوان اوتیسمی که در حال فیلمبرداری از رونالدو بود، به دستانش ضربه ای زد تا گوشی او شکسته و همچنین دستهای کودک دچار کبودی شود تا مادر وی اقدام به شکایت علیه رونالدو کند.

تصویری از دست کبود شده هوادار فوتبال به دستان رونالدو

دست کبود شده با ضربه رونالدو

بعد از چند ماه حالا پلیس لیورپول از احظار شدن رونالدو خبر داده است، همچنین مادر این کودک انگلیسی نیز از درخواست سازش با رونالدو که توسط او داده شده بود سرباز زده است.

با این وجود مادر این کودک اعلام کرده که بعد از 6 ماه رونالدو برای این موضوع تازه توسط اتحادیه فوتبال فراخوانده شده است و نمی دانم چرا این موضوع این قدر به طول انجامید و امیدوارم رونالدو به شکل مناسبی مجازات شود و راه فراری نیز ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها