کد خبر : 5291
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

پرتماشاگرترین تیم های فوتبال اروپا به ترتیب چه باشگاه هایی هستند

پرتماشاگرترین تیم های فوتبال اروپا به ترتیب چه باشگاه هایی هستند

پرتماشاگرترین تیم های حاضر در فوتبال اروپا، لیست تیمها و باشگاه های فوتبال جهان که دارای بیشترین طرفدار و تماشاگر هستند و جزو پرطرفدارترین تیمهای فوتبال محسوب می شوند. به گزارش مارال نیوز، با بررسی آخرین وضعیت آمار تیمهای پرطرفدار ورزشی، بر اساس میانگین تعداد طرفدارانی که در استادیوم حاضر می شوند در قرن 21

پرتماشاگرترین تیم های حاضر در فوتبال اروپا، لیست تیمها و باشگاه های فوتبال جهان که دارای بیشترین طرفدار و تماشاگر هستند و جزو پرطرفدارترین تیمهای فوتبال محسوب می شوند.

به گزارش مارال نیوز، با بررسی آخرین وضعیت آمار تیمهای پرطرفدار ورزشی، بر اساس میانگین تعداد طرفدارانی که در استادیوم حاضر می شوند در قرن 21 به ترتیب تیمهای برتر از نظر تعداد تماشاگر معرفی شدند تا در این لیست تیمهای آلمانی پیش قراول و پیشتاز سایر تیمها باشند.

در لیست 20 تیم باشگاهی پرطرفدار جهان نام 6 تیم آلمانی دیده می شود که در نوع خود کم نظیر است.

لیست تیمهای پرتماشاچی جهان

بورسیا دورتموند آلمان در صدر پرطرفدارترین تیم فوتبال جهان قرار گرفته و بعد از آن به ترتیب تیمهای رئال مادرید، منچستر یونایتد، بارسلونا، بایرن مونیخ، شالکه، آرسنال، اینترمیلان، سلتیک و هامبورگ قرار گفتند.

چه تیمی بیشترین طرفدار را دارد

تیمهای پرتماشاگر و پرهوادار فوتبال جهان

در رتبه 10 تا 20 پرطرفدارترین تیمهای باشگاهی جهان از نظر میزان ورود تماشاگران به ورزشگاه و تشویق تیم خود نیز به ترتیب تیمهای آث میلان، نیوکاسل، آژاکس، المپیاکوس، هرتابلین، لیورپول، منچستر سیتی، ولفسبورگ، گلاسکورنجرز و موشن گلادباخ قرار دارند.

احتمالا در طی روزهای آتی پرتماشاگرترین تیم های باشگاهی قاره آسیا نیز اعلام شود که احتمالا در این میان اسم چندی از باشگاه های ایرانی نیز می تواند دیده شود.

با توجه به کاهش یافتن شیوع ویروس کرونا، به امید اینکه این ویروس به صورت فراگیر از جامعه ریشه کن شود و رفته رفته خیال جامعه نیز از بابت کاهش میزان بستری و ابتلا راحت شود، می توان دوباره ورزشگاه ها را مملو از تماشاگر دید؛ البته اتفاق افتادن این مهم؛ نیازمند ریشه کن شدن ویروس کرونا و تائید سازمان های بهداشت جهانی برای فراهم کردن این مهم است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها