کد خبر : 12401
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶

پرویز پرستویی روایتگر مجموعه موسیقی نمایش شد

پرویز پرستویی روایتگر مجموعه موسیقی نمایش شد

کار خیرخواهانه هنری و فرهنگی جدید پرویز پرستویی در قالب روایتی در گروه موسیقی نمایش که عواید آن نیز در کار خیر مصرف خواهد شد. پرویز پرستویی در نمایش موسیقی جدید خود که در تالار وحدت به روی صحنه رفت، با رویکرد کمک به کسانی که دیده نمی شوند و حتی شناسنامه و هویت خاصی

کار خیرخواهانه هنری و فرهنگی جدید پرویز پرستویی در قالب روایتی در گروه موسیقی نمایش که عواید آن نیز در کار خیر مصرف خواهد شد.

پرویز پرستویی در نمایش موسیقی جدید خود که در تالار وحدت به روی صحنه رفت، با رویکرد کمک به کسانی که دیده نمی شوند و حتی شناسنامه و هویت خاصی نیز تا کنون شاید نداشته اند یک کار بزرگ و خاص کرد.

همچنین عواید و سود حاصل از بلیط فروشی موسیقی نمایش مذکور نیز به نیازمندان شهرهای سیستان و بلوچستان اختصاص خواهد یافت.

پرویز پرستویی

پرستویی در گفتگوی خود نیز که با ایسنا داشت به دغدغه مهم خود برای کمک رسانی به شهرها و منطقه های محروم اشاره کرد و افزود: در این راه دغدغه کمک به افرادی که هنوز شناسنامه نداشته و برای دادخواهی آنها برای رفع مشکلشان هنوز به گوش مسئولان نرسیده است در این مسیر گام برداشته است.

پرستویی همچنین تئاتر را خانه اول و آخر خود توصیف کرده و عنوان کرده به هر کاری هم روی بیاورد آخرین فعالیتش تئاتر خواهد بود و برای این هنر ارزش خاصی قائل است.

پرویز پرستویی از هنرمندان مردمی بوده که همواره کمک به مردم را در سرلوحه فعالیت های خودش درنظر گرفته است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها