کد خبر : 32889
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۲۱

سریال نون خ 5 چند قسمت است؟

سریال نون خ 5 چند قسمت است؟
به نظر می رسد که داستان نون خ 5 شیرین تر از سایر قسمت ها و سری های گذشته نیز باشد چرا که دامنه موضوعات سریال در سری پنجم گسترده تر شده است.؛

تعداد قسمتهای آخرین سری نون خ 5 چند قسمت بوده و در چه موضوعاتی در سال 1403 ساخته شده است.

سریال نون خ که تهیه کننده آن نیز مهدی فرجی است برای نوروز 1403 و از 15 فروردین ماه در نظر گرفته شده است.

عنوان شده تعداد قسمتهای این سریال 25 قسمت است، هر چند پیش تر از این نیز صحبتهایی مبنی بر 30 قسمته شدن آن وجود داشت. ولی در توضیحات ابتدایی تعداد قسمتهای سریال نون خ 5، بیست و پنج قسمت ذکر شده است.

تعداد قسمت نون خ 5,قسمتهای نون خ 5

در خلاصه سریال نون خ 5 آمده است که: بازیگران سریال این بار از روستای خود دل می کنند و به شهرهای مختلف ایران از جمله سیستان و بلوچستان و کرمان سفر می کنند و قصه قومیت و استان های دیگر را نیز می پردازند.

به نظر می رسد که داستان نون خ 5 شیرین تر از سایر قسمت ها و سری های گذشته نیز باشد چرا که دامنه موضوعات سریال در سری پنجم گسترده تر شده و از مناطق مختلف کشور نیز بازدید می کنند تا به مسائل مختلف بپردازند.

در سری قبلی شوخی های جالبی در سریال نون خ 4 با تورم و گرانی و خواشی فوتبالی و مسائل مرتبط با فساد اقتصادی و اختلاس وجود داشت و باید دید در سری پنجم نون خ این اتفاقات چگونه رقم خورده و پیش برده می شوند.

در این سریال پرداخت به موضوع هایی همچون محیط زیست و مسئله اقوام در کنار موضوعات مرتبط با میراث فرهنگی اشاره شده است. داستان این فیلم نیز از منظر اجتماعی و طنز پیش می رود.

در سریال نون خ 5 با وجود اضافه شدن بازیگران مهمان تلاش شده تا کاراکترهای محوری سریال حفظ شوند و این اتفاق بر حفظ صلابت و یکپارچگی و اصل فیلمنامه و داستان خلل وارد نسازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها