کد خبر : 1021
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

عکس تیمی بازیکنان تیم فوتبال تاج تهران قبل از انقلاب

عکس تیمی بازیکنان تیم فوتبال تاج تهران قبل از انقلاب

عکس قدیمی ازبازیکنان تیم فوتبال تاج؛ عکس تیمی تاج تهران یا استقلال سابق در جریان بازی فوتبال و خارج از زمین؛ باشگاه تاج در آن دوران پرافتخارترین باشگاه ایرانی در یکی از بزرگترین جامهای بین المللی آن دوران که جامی به نام مسابقات میلز برگزار می شد؛ بود. تاج تهران در آن دوران توانست 4

عکس قدیمی ازبازیکنان تیم فوتبال تاج؛ عکس تیمی تاج تهران یا استقلال سابق در جریان بازی فوتبال و خارج از زمین؛ باشگاه تاج در آن دوران پرافتخارترین باشگاه ایرانی در یکی از بزرگترین جامهای بین المللی آن دوران که جامی به نام مسابقات میلز برگزار می شد؛ بود.

تاج تهران در آن دوران توانست 4 بار قهرمان کاپ میلز شود. آخرین قهرمانی این تیم در این دوره از مسابقات که البته با نام استقلال تهران محقق شد؛ به سال 68 برمی گشت.

در آخرین قهرمانی تاج تهران در قبل از انقلاب در جام میلر؛ با تک گل غلامحسین مظلومی تاج توانست از سد تیم بین المللی با نام جولیندر عبور کرده و قهرمان شود.

عکسی که در زیر می بینید به سال 50 برمیگردد. در این عکس تاجیها بعد از ورود به کشور هندوستان به ارامستان و محل دفن مهاتما گاندی رفته و مزار او را گلباران کردند.

بازیکنان تیم فوتبال تاج در هندوستان

عکس قدیمی و تیمی تاجی ها

در عکس زیر نیز بازیکنان تیم فوتبال تاج تهران را مشاهده می کنید. این عکس مربوط به سال 1975 بوده و بسیاری از بازیکنان درخشان و اسطوره های تاجی ها که برای فوتبال دوستان شناخته شده نیز هستند؛ دیده می شود.

عکس تیمی تاج تهران یا استقلال سابق در زمان شاه

در حال حاضر نیز تیم فوتبال استقلال تهران با اختلاف 6 امتیازی در صدر جدول لیگ برتر فوتبال کشورمان قرار داشته و با توجه به 6 هفته مانده تا پایان رقابتها، می تواند به عنوان گزینه اصلی قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشورمان و کسب افتخاری دیگری برای این باشگاه شناخته شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها