کد خبر : 31256
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

پیروزی بزرگ دومینیکن در مسابقات بسکتبال با 5 امتیاز اختلاف در جام جهانی مقابل ایتالیا

پیروزی بزرگ دومینیکن در مسابقات بسکتبال با 5 امتیاز اختلاف در جام جهانی مقابل ایتالیا
یک برد بزرگ تاریخی در بسکتبال برای تیم ملی دومینیکن در مسابقات جام جهانی که با 5 امتیاز اختلاف  مقابل ایتالیا تیم خوب این دوره از مسابقات حاصل شد؛

یک برد بزرگ تاریخی در بسکتبال برای تیم ملی دومینیکن در مسابقات جام جهانی که با 5 امتیاز اختلاف  مقابل ایتالیا تیم خوب این دوره از مسابقات حاصل شد.

دومینیکن امروز برنده بزرگ بازی های جام جهانی بسکتبال بود. دومینیکن که نشان داده در بسکتبال می تواند در زمره مدعی نیز ظاهر شود نبرد حساسی مقابل ایتالیایی ها داشت. در نهایت نیز با اختلاف کم و البته بازی خوب خود 87 بر 82 بر ایتالیا غلبه کرد.

شرح امتیازات دو تیم دومینیکن و ایتالیا در کوارترها

کوارتر اول را ایتالیایی ها خیلی خوب آغاز کردند و با اختلاف 19 بر 13 پیروز شدند. همچنین در کوارتر چهارم نیز ایتالیایی ها به خود آمده و عملکرد بهتری داشته و 26 بر 18 به برتری رسیدند.

عملکرد جای نقد و بسیار پراشتباه ایتالیا در کوارتر سوم که با برد 31 بر 17 دومینیکن همراه شد و همچنین پیروزی 25 بر 20 دومینیکن در کوارتر دوم دست به دست هم داد تا دومینیکن برنده این دیدار با 5 امتیاز اختلاف شود.

نتایج دیگر بازی های جام جهانی بسکتبال در 5 شهریور

در دیگر بازی های جام جهانی بسکتبال که امروز پیگیری شد آلمان با 3 امتیاز اختلاف 85 بر 82 بر استرالیا علبه کرد. مونته نگرو بر مصر پیروز شد. کانادا نیز تا اواسط کوارتر سوم با نتیجه 75 بر 33 از لبنان پیش افتاده است.

امروز دیگر نماینده اسیا یعنی ژاپن نیز مقابل تیم ملی بسکتبال فنلاند از ساعت 15:40 بازی می کند. فیلیپین نیز با آنگولا از ساعت 15:30 بازی خواهد داشت.

بازی حساس فرانسه با لتونی نیز امروز از ساعت پنج بعد از ظهر پیگیری خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
رکورد منفی سنگینی شکست در جام جهانی بسکتبال توسط یک نماینده آسیایی | مارال نیوز
8 ماه قبل

[…] اندونزی در رشته بسکتبال. در شرایطی که یک […]