کد خبر : 15693
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

شب شیرین رئال/ جنگ تا دقیقه 95 شاگردان آنچلوتی

شب شیرین رئال/ جنگ تا دقیقه 95 شاگردان آنچلوتی
رئال در شب سخت، در نهایت شیرین کام از مقابل شاختار خارج شد و بازی باخته را در دقیقه 95 با تساوی عوض کرد.؛

رئال مادرید با آنچلوتی ثابت کرده که شکست ناپذیر است. آنها روحیه جنگندگی و شکست ناپذیری داشته و تا آخرین دقیقه برای پیروزی و رسیدن به هدفشان می جنگند. این خصوصیت تمامی تیمهای آنچلوتی است. او پیش از این نیز در تیمهای خود چنین روحیه ای را به بازیکنانش تزریق کرده بود.

اوج هیجان و روحیه شکست ناپذیری و تسلیم نشدنی رئالی ها را می توان در بازی دیشب این تیم مقابل شاختار دید. در شرایطی که رئال مادرید با یک گل از شاختار در ورشو لهستان عقب افتاده بود، آنها تا دقیقه 95 جنگیدند. مزد این جنگیدن پیروزی و زدن گل در آخرین دقایق بازی بود. اتفاقی که به نباختن آنها در بازی خارج از خانه انجامید تا با نتیجه تساوی یک بر یک بازی به اتمام برسد.

کارلو آنچلوتی بعد از پایان این بازی که با تساوی و گلزنی خاص آنتونیو رودیگر به اتمام رسید، اعلام کرد: ما در این بازی خوب نبودیم ولی ثابت کردیم که تحت هیچ شرایطی تسلیم نمی شویم.  در دیداری که می توانست برایمان سخت و تلخ تر تمام شود اما به هدفمان رسیدیم و به دور بعدی لیگ اروپا صعود کردیم.

آنچلوتی از خوشحالی خود برای نباختن نیز خبر داد و گفت: رئال کار را سخت دنبال کرد چرا که شاختار با تغییر سیستم و پاس های کوتاه سعی در گلزنی داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
جنگ پنهان مسی و امباپه ریشه دار است/ تظاهر به دوستی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] رسند. اما به نظر جنگ پنهانی با هم […]