کد خبر : 25360
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۳۰

چارچوب نشناسی بنفیکا مقابل کلوب بروژ در اروپا

چارچوب نشناسی بنفیکا مقابل کلوب بروژ در اروپا
بنفیکا با وجود خلق موقعیت زیاد مقابل کلوب بروژ دروازه بان حریف را چندان به دردسر نیانداخت.؛

در دیدار مهم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بنفیکا در بازی رفت و خارج از خانه به نظر با بی دقتی مهاجمان نیز مواجه بود.

در دیداری که بنفیکا سراسر حمله بود و شوت های زیادی نیز به سمت دروازه حریف زد، معدود توپ های این تیم به سمت دروازه کلوب بروژ رفت.

طبق آمار با وجود بازی مالکانه 55 درصدی و برتری بنفیکا آنها در طول 90 دقیقه 14 بار موقعیت گلزنی ایجاد کردند. از این 14 موقعیت فقط یک بار در روند بازی موفق به گلزنی شدند و البته یک گل را نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

از 14 موقعیت ایجاد شده روی دروازه کلوب بروژ دروازه بان این تیم تنها 2 بار مهار توپ داشت و مابقی توپها خارج از چارچوب زده شده بود.

مدعی بودن و شگفتی سازی احتمالی بنفیکا

با وجود بازی برتر و خوب بنفیکا که نشانگر مدعی بودن و شگفتی ساز بودن احتمالی آنها در ادامه جام است، اما چنانچه بازیکنان این تیم در موقعیت شناسی این گونه دچار تزلزل شوند، در بازی های حساس تر ممکن است به مشکل بخورند. چرا که مقابل تیم های قدرتمندتر به این راحتی صاحب موقعیت نخواهند شد.

بنابراین باید قدر تک موقعیت های گلزنی خود را باید بمانند. همچنین به مانند دیدار با کلوب بروژ از 14 موقعیت تنها 2 بار دروازه بان حریف ار مجبور به واکنش نکنند. بنفیکا با وجود خلق موقعیت زیاد مقابل کلوب بروژ دروازه بان حریف را چندان به دردسر نیانداخت. هر چند بنفیکا در نهایت با دو گل به برتری رسید ولی این یک ضعف بزرگ برای این تیم می تواند باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها