کد خبر : 20522
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

چرا بازی استقلال پرسپولیس با وجود آلودگی هوا برگزار می شود؟

چرا بازی استقلال پرسپولیس با وجود آلودگی هوا برگزار می شود؟
با وجود آلودگی هوا بازی استقلال پرسپولیس برگزار خواهد شد و تصمیم روز گذشته اعلامی در خصوص لغو بازی رد شده است.؛

تعطیلی مدارس و دانشگاه های تهران به دلیل سکون و افزایش آلودگی هوا در این هفته باعث شد تا شائبه تعطیلی بازی دربی استقلال پرسپولیس قوت بگیرد. در این میان تاکید شد که بازی استقلال و پرسپولیس برگزار نخواهد شد و دلیل آن نیز حفظ سلامتی بازیکنان اعلام گردید. البته امروز در اخبار اعلام گردید که لغو بازی صحت نداشته و بازی استقلال پرسپولیسبرگزار می شود.

در این خصوص روز گذشته برخی مقامات رسمی تصمیم گیر نیز به لغو بازی تاکید کرده بودند. بررسی های نهایی به لزوم برگزاری این مسابقه در همان روز و همان وقت قبلی اشاره کرد. به نظر جلسه نهایی امروز برگزار شده مسئولان تصمیم ساز را مجاب کرده که این بازی می تواند برگزار شود.

شورای تأمین دیدگاه آخر خود در باره بازی دربی را داده و گویا برگزاری این مسابقه البته بدون حضور تماشاگران و در ورزشگاه خالی از حضور تماشاگران بلامانع است.

بر خلاف نظری که پیش تر از این مهدی تاج اعلام کرده بود بازی مذکور بدون تماشاگر خواهد بود. همچنین باید از ساعت 17:30 روز سه شنبه شاهد برگزاری این دیدار باشیم. البته طبق اعلام سازمان هواشناسی و تاکیدهای محیط زیستی شاخص الایندگی بالا بوده و از هر گونه تردد غیرضرور باید در این روزها خودداری کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها