کد خبر : 6245
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰:۱۵

جشن تولد نیوشا ضیغمی با عکس جالب روی کیک

جشن تولد نیوشا ضیغمی با عکس جالب روی کیک

جشن تولد نیوشا ضیغمی با طرح و عکس و مدل کیک جالب و عکسی از خودش روی کیک که چاپ شده است را در مارال نیوز مشاهده کنید. نیوشا ضیغمی در 18 تیر 59 به دنیا آمده و امشب جشن تولد 42 سالگی خود را جشن گرفت.  این بازیگر به عنوان سفیر کودکان کار ایران

جشن تولد نیوشا ضیغمی با طرح و عکس و مدل کیک جالب و عکسی از خودش روی کیک که چاپ شده است را در مارال نیوز مشاهده کنید.

نیوشا ضیغمی در 18 تیر 59 به دنیا آمده و امشب جشن تولد 42 سالگی خود را جشن گرفت.  این بازیگر به عنوان سفیر کودکان کار ایران نیز فعال بوده و در امور خیریه اقدامات ارزشمند خوبی از ایشان انجام یافته و در حال انجام است.

جشن تولد نیوشا ضیغمی با کیک جالب و طرح عکسش

مدل کیک تولد نیوشا ضیغمی

آنچه که از تصاویر مشخص بوده، مراسم تولد خانم نیوشا ضیغمی هنرمند برحسته کشورمان در یکی از تالارها برگزار شده و همکاران وی نیز در این مراسم حضور یافته اند. جزئیات بیشتر را در اختیار نداریم.

آشنایی بیشتر با نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در رشته روانشناسی کودک فارغ التحصیل شده و از سال 82 تا این لحظه یعنی در 20 سال اخیر در حوزه سینما و تلویزیون فعالیت کرده است.

از فیلمهای جدید نیوشا ضیغمی که در چند سال اخیر در آن حضور یافته می توان به بازی در شهر گربه ها، زنها فرشته ان، ورود و خروج ممنوع و ما خیلی باحالیم اشاره کرد.

نیوشا ضیغمی در دو مجموعه تلویزیونی راستش را بگو و در چشم باد که یکی مربوط به سال 90 و دیگری سال 82 بوده و از شبکه یک سیما نیز پخش شده بود نیز بازی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] در این مراسم تولد نیوشا ضیغمی حضور یافته […]