کد خبر : 4568
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

اختلاف امتیاز ایران در رنکینگ فیفا با تیمهای بالا و پایینتر چقدر است

اختلاف امتیاز ایران در رنکینگ فیفا با تیمهای بالا و پایینتر چقدر است

اختلاف امتیاز ایران در رنکینگ فیفا با تیمهای بالاتر و پایینتر از خود چقدر است و تیمهای بالاتر از ایران در رنکینگ فیفا چه کشورهایی هستند. به گزارش مارال نیوز، رنکینگ فیفا یکی از مهمترین و اصلی ترین موارد برای تعیین سطح تیمهای فوتبال در سطح ملی است. به گونه ای که در دیدارها و

اختلاف امتیاز ایران در رنکینگ فیفا با تیمهای بالاتر و پایینتر از خود چقدر است و تیمهای بالاتر از ایران در رنکینگ فیفا چه کشورهایی هستند.

به گزارش مارال نیوز، رنکینگ فیفا یکی از مهمترین و اصلی ترین موارد برای تعیین سطح تیمهای فوتبال در سطح ملی است.

به گونه ای که در دیدارها و تقابل تیمها با یکدیگر تقریبا بعید به نظر می رسد که گزارشگر یا کارشناسان بازی به آن استناد نکنند.

رنکینگ فیفا نیز جدیدا با توجه به امتیاز و رتبه بندی ها، در هر تقابلی که در فیفادی و بازی های تائید شده توسط فیفا برگزار شود، دارای امتیازات منفی و مثبت است. برای مثال شکست در مقابل حریف باعث کسر امتیاز از امتیازات قبلی شده و پیروزی نیز به امتیازات می افزاید. البته این قانون یک جزئیات کوچکی نیز دارد که طی آن اگر پیروزی یک تیم در مقابل تیمی که در رنکینگ بالاتر است، اتفاق بیافتد دارای امتیازات بیشتری نیز خواهد بود و در رنکینگ های پایین تر نیز امتیاز مثبت کمتر خواهد شد.

ژاپن نزدیکترین تعقیب کننده ایران در رنکینگ فیفا

با این اوصاف بعد ازشکست ایران در مقابل الجزایر در بازی دوستانه، حدود 5 امتیاز از تیم ملی ایران کسر شد تا به جایگاه 23 جهان در رنکینگ و رده بندی فیفا تنزل کنیم. هر چند همچنان بالاتر از ژاپن در صدر آسیا قرار داریم اما اختلاف امتیاز تیم ملی ایران با ژاپن به باریکی مو رسیده است.

اختلاف امتیاز ایران در رنکینگ فیفا با تیمهای بالا و پایینتر چقدر است

جایگاه ایران در بین برترین تیمهای جهان رنکینگ

در حال حاضر ژاپن در رنکینگ فیفا 1552 امتیاز داشته و تیم ملی ایران نیز در رتبه بندی فیفا 1558 امتیاز دارد تا فقط 6 امتیاز اختلاف بین تیم اول و دوم رنکینگ آسیا باشد.

مراکش و پرو نیز با اختلاف امتیاز بسیار جزئی، بالاتر از ایران در رده های 22 و 21 قرار دارند.

در بین ده تیم برتر جهان در رنکینگ فیفا نیز به ترتیب تیمهای برزیل، بلژیک، آرژانتین، فرانسه، انگلیس، اسپانیا،ایتالیا، هلند، پرتغال و دانمارک قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
لیست فنی ترین و بهترین بازیکنان فوتبال در آسیا به ترتیب | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] هم اکنون در رنکینگ فیفا در صدر بهترین […]

trackback
رنکینگ باشگاه های آسیا و آخرین رتبه استقلال و پرسپولیس در جهان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] این رنکینگ فیفا، پرسپولیس تهران […]