کد خبر : 12182
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

چرا توخل از چلسی اخراج شد؟/ جانشین توماس کیست؟

چرا توخل از چلسی اخراج شد؟/ جانشین توماس کیست؟

جانشین توماس توخل در چلسی چه کسی خواهد بود و علت اخراج و برکناری توخل از سرمربی گری چلسی چه چیزی می تواند باشد؟ سرانجام توماس توخل با اعلام رسمی مسئولان باشگاه چلسی در اقدامی شوک برانگیز برکنار شد. شاید اقدام به برکناری توامس توخل که نتایج ارزشمندی در فصل پیش برای این تیم گرفته

جانشین توماس توخل در چلسی چه کسی خواهد بود و علت اخراج و برکناری توخل از سرمربی گری چلسی چه چیزی می تواند باشد؟

سرانجام توماس توخل با اعلام رسمی مسئولان باشگاه چلسی در اقدامی شوک برانگیز برکنار شد. شاید اقدام به برکناری توامس توخل که نتایج ارزشمندی در فصل پیش برای این تیم گرفته بود، به همان اندازه برای ما ایرانی ها غیرقابل هضم باشد که خارجی ها از اخراج اسکوچیچ در نیمکت تیم ملی متعجب باشند.

جانشینان توماس توخل کیستند؟

از جانشینان توماس توخل گزینه های زیادی یاد می شود اما گاراهام پاتر و پوچیتینیو به ادعای نشریه دیلی میل از گزینه های اصلی هدایت چلسی به جای توماس توخل خواهند بود.

توخل

اما چرا توماس توخل اخراج شد؟ نتیجه بد شکست در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم نه چندان مطرح دیناموزاگرب در هفته اول را سران باشگاه چلسی نتوانستند به راحتی هضم کنند مخصوصا اینکه چلسی در لیگ جزیره نیز نتوانسته بود خوب عمل کند.

چلسی در 6 دیدار گذشته خود در رقابتهای لیگ جزیره تنها موفق به کسب 10 امتیاز شده بود تا آنها از رقابت با تیمهای مدعی در همان روزهای اول جا بمانند.

چرا توخل از چلسی اخراج شد؟/ جانشین توماس کیست؟

باشگاه چلسی با صدور بیانیه ای از توخل و کادر فنی وی تلاش کرد و یادآوری نمود که توخل در مدت زمان سرمربیگری خود توانست سوپرکاپ اروپا، جام باشگاه های جهان و لیگ قهرمانان را فتح کند و حایگاه شایسته در تاریخ و قدمت خوب باشگاه خواهد داشت اما مالکان جدید بر این اعتقادند که در یکصد روز اخیر تا اکنون زمان مناسبی برای تغییر در نیمکت چلسی فرا رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
اخراج به دلیل تمارض طارمی و سه گل پشت سر هم | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اخراج مهدی طارمی در […]

trackback
جایگزین امید عالیشاه در پرسپولیس بعد از مصدومیت | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] امید عالیشاه، جانشین وی چه کسی خواهد […]