کد خبر : 17912
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳

اریکسن از بدهی خود به منچستریونایتد گفت

اریکسن از بدهی خود به منچستریونایتد گفت
بدهی جالب کریستین اریکسن بازیکن سوئدی منچستریونایتد به نظر شما چه چیزی می تواند باشد؟؛

کریستین اریکسن ستاره جدید منچستریونایتد از بدهی جالب خود به باشگاه منچستریونایتد سخن گفت. او بعد از اینکه در دیدار دیشب مقابل فولام موفق به گلزنی شد، این مطلب را عنوان کرد.

کریستین اریکسن که بعد از مدتها دیشب اولین گل خود برای منچستر را به ثمر رساند، گفت: انتظارم برای گلزنی برای یونایتد زیاد طول کشید. به گفته او احساس می کنم چندین گل به باشگاهم یونایتد بدهکار بودم.

او که توانسته بود یکی از بدهی هایش را در دیدار با فولام پس بدهد، اعلام کرد البته بایستی در این بازی دو گل می زده و بدشانسی آورده است.

اریکسن که در دیدار با فولام یک گل زده و یک پاس گل انداخته بود گفت: دیدار با فولام بسیار سخت بود و بردن در آخرین لحظات نیز احساس قشنگی دارد. ما بایستی قبل از گل دوم گل های زیادتری می زدیم تا این گونه به مشکل نمی خوردیم. از تلاش و پشتکار دست برنداشتیم و ذهنیت خوب تیم توانست به ما برای کسب سه امتیاز مهم لیگ جزیره مقابل فولام کمک کند.

کریستین اریکسن با آمدن به منچستریونایتد انتقاداتی را به سران باشگاه به دلیل جذب او در پی داشت. البته بازی های خوب اریکسن در چند وقت اخیر مطمئنا نظر منتقدان را عوض خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عادت منچستریونایتد به نبود رونالدو/ ناراحتی بابت نبود کریس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اریکسن در ادامه یادآور شد مردم اتفاقات گذشته را فراموش کرده اند و بایستی قبول کنیم که رونالدو دیگر در اولدترافورد نیست. تمرکز ما نیز بر نبود رونالدو و ادامه بازی ها هست. […]