کد خبر : 8760
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

چرا قربان بردیف به ایران برنگشت

چرا قربان بردیف به ایران برنگشت

علت نیامدن قربان بردیف به تبریز و ایران چه بود؟ چرا قربان بردیف سرمربی تراکتورسازی به تبریز برنگشت و همراه تیم نیست؟ آیا قربان بردیف مشکلی با بازیکنان تراکتور داشت؟ در مارال نیوز بخوانیم. بعد از اتمام اردوی تمرینی تراکتورسازی تبریز در کشور ترکیه، قربان بردیف بازیکنان تراکتور را ترک کرده و آنها را همراهی

علت نیامدن قربان بردیف به تبریز و ایران چه بود؟ چرا قربان بردیف سرمربی تراکتورسازی به تبریز برنگشت و همراه تیم نیست؟ آیا قربان بردیف مشکلی با بازیکنان تراکتور داشت؟ در مارال نیوز بخوانیم.

بعد از اتمام اردوی تمرینی تراکتورسازی تبریز در کشور ترکیه، قربان بردیف بازیکنان تراکتور را ترک کرده و آنها را همراهی نکرد اما این دلیل مسئله و مشکل خاصی نداشته و تنها به دلیل مرخصی چند روزه بوده است.

علت نیامدن قربان بردیف به تبریز و ایران

مرخصی چند روزه بردیف برای رفتن به روسیه

قربان بردیف به دلیل برخورداری از استراحتی چند روزه به ایران و تبریز برنگشت. قربان بردیف مستقیم از ترکیه به سمت روسیه رفته تا با خانواده خود تجدید دیداری داشته باشد.

روز چهارشنبه قربان بردیف به تبریز برخواهد گشت و تا ساعاتی دیگر این اتفاق خواهد افتاد تا بار دیگر قربان بردیف بعد از مرخصی چند روزه در کنار اعضای تیم و بازیکنان تراکتور باشد.

بردیف پس از حضور در تبریز قرار است نشستی با ایوب بهتاج سرپرست تراکتورسازی داشته باشد و در این جلسه در خصوص آخرین وضعیت آماده سازی تراکتور و همچنین بازیکنانی که از تراکتور باید جدا شوند و همچنین ورودی های جدید دیداری داشته باشد.

همچنین شرایط آمادگی و فنی و بازگشت دو بازیکن تراکتور یعنی خراسانی و خانزاده نیز در این نشست در حضور قربان بردیف بررسی خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها