کد خبر : 12219
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

شادباش ای اف سی به بازگشت مربی پرتغالی به ایران

شادباش ای اف سی به بازگشت مربی پرتغالی به ایران

پیج کنفدراسیون فوتبال آسیا به مربی پرتغالی بابت بازگشتش به ایران شادباش و پیام تبریک خاص و متفاوتی فرستاده و با لوگو و طراحی جالبی از این موضوع استقبال کرده است. با انتشار عکسی که در زیر می بنیید، صفحه ای اف سی آسیا به زبان فارسی، به کارلوس کی روش تبریک گفته است. کی

پیج کنفدراسیون فوتبال آسیا به مربی پرتغالی بابت بازگشتش به ایران شادباش و پیام تبریک خاص و متفاوتی فرستاده و با لوگو و طراحی جالبی از این موضوع استقبال کرده است.

با انتشار عکسی که در زیر می بنیید، صفحه ای اف سی آسیا به زبان فارسی، به کارلوس کی روش تبریک گفته است.

ایران کارلوس کی روش

کی روش بین سالهای 90 تا 97 سکاندار هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان بود و در این خصوص نتایج کسب شده وی با نقدهای زیادی همراه بوده است.

منتقدان به حضور مجدد کارلوس کی روش بر این اعتقادند که وی کارنامه چندان موفقی در ایران نداشته و نباید مجددا در نیمکت تیم ملی می نشست. همچنین منتقدین می گویند با توجه به کارنامه و نتایج خوب اسکوچیچ، این انتظار وجود داشت که این سرمربی در تیم ملی به کار خود ادامه می داد و نباید فرصت حضور وی در نیمکت تیم ملی از ایشان سلب می شد چرا که شایستگی های خود را پیش از این نشان داده بود.

این برای سومین بار است که کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی در رقابتهای جام جهانی حاضر خواهد بود و این یک رکورد نیز در سطح جهان می تواند محسوب شود که یک مربی سه دوره با ی تیم در جام جهانی حاضر شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها