کد خبر : 29106
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷

زمان پایان همکاری ماسیمیلیانو آلگری با یوونتوس

زمان پایان همکاری ماسیمیلیانو آلگری با یوونتوس
از نظر قانونی و قرارداد منعقد شده ماسیمیلیانو آلگری تا چه تاریخی با یوونتوس قرارداد داشته و به کار خود در این تیم ادامه می دهد؟ زمان پایان قرارداد مکس آلگری یا موسوم به ماسیمیلیانو آلگری کی خواهد بود؛

از نظر قانونی و قرارداد منعقد شده ماسیمیلیانو آلگری تا چه تاریخی با یوونتوس قرارداد داشته و به کار خود در این تیم ادامه می دهد؟ زمان پایان قرارداد مکس آلگری یا موسوم به ماسیمیلیانو آلگری کی خواهد بود.

با توجه به این که یوونتوس با ماسیمیلیانو آلگری تا سال 2025 میلادی قراردارد بنابراین حدود دو سال و نیم دیگر از پایان قرارداد وی با یوونتوس باقی مانده است.

البته این به معنی آن نخواهد بود که این سرمربی تا این تاریخ در یوونتوس بماند.

پیش از این از احتمال دادن سمتی غیر از سرمربی به ماسیمیلیانو آلگری سخن گفته شده بود.

آلگری ناراحتی افسوس گریه

برگزاری نشست با ماسیمیلیانو آلگری برای آینده کاری

نشستی قرار است با ماسیمیلیانو آلگری برگزار شود تا آینده همکاری این سرمربی با یوونتوس مشخص شود. نزدیک ترین رسانه ها و منابع از احتمال بالای قطع همکاری با ماسیمیلیانو آلگری در امسال خبر می دهند. برخی ها نیز بر این اعتقادند که یوونتوس به زودی با این سرمربی قطع همکاری کرده و سرمربی جدید خود را معرفی خواهد کرد.

با این وجود باشگاه یوونتوس در فصل با وجود بدترین حاشیه ها و کسر امتیاز باز هم پشت سرمربی خود در آمد. مشخص نیست که این حمایت ها تا زمان اتمام قرارداد آلگری با یوونتوس یعنی سال 2025 ادامه خواهد داشت یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها