کد خبر : 752
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲

چند نفر در جنگ روسیه به اوکراین کشته و آواره شدند

چند نفر در جنگ روسیه به اوکراین کشته و آواره شدند

تعداد آورگان و کشته شده های اوکراینی در جنگ بین روسیه و اوکراین چقدر است؟ سازمان ملل میزان صدمه ای که در این جنگ به مردم وارده شده را رسانه ای کرد. جنگ سیاه ترین اتفاقی است که در هر کشوری می تواند اتفاق بیافتد. اتفاق تلخی که باعث آوره شدن بسیاری از افراد شده

تعداد آورگان و کشته شده های اوکراینی در جنگ بین روسیه و اوکراین چقدر است؟ سازمان ملل میزان صدمه ای که در این جنگ به مردم وارده شده را رسانه ای کرد.

جنگ سیاه ترین اتفاقی است که در هر کشوری می تواند اتفاق بیافتد. اتفاق تلخی که باعث آوره شدن بسیاری از افراد شده و تبعات سخت سیاسی، اقتصادی، روانی و زیست محیطی به هر منطقه ای وارد می کند.

متاسفانه آسیب جنگ تنها محدود به مدت زمانی که دو کشور مشغول آتش افکنی بین همدیگر هستند، خلاصه نمی شود بلکه سالیان سال ممکن است این اسیب در جنبه های مختلف و عرصه های متنوع کشورها را تحت تاثیر خود قرار داده و باعث آسیب به بنیان های اقتصادی و اجتماعی ملل شود.

در خصوص آمار تلفات و کشته های جنگ در هر کشوری مشاهده می شود که آمار متناقض و غیردقیقی از رسانه های مختلف اعلام می شود. این آمار از زبان و منبع کشورهای مختلف و رسانه ها نیز می تواند متنوع باشد تا این موضوع مخاطبان را در تردید فرو ببرد. اما در این حوزه سازمان ملل در خصوص جنگ روسه و اوکراین به ارائه آماری پرداخته است.

آمار کشته شده های جنگ روسیه و اوکراین

در گزارش که سازمان ملل متحد در ارائه آمار آوارگان جنگ اوکراین بر زبان آورده، این افراد را بیش از هفت میلیون و هفتصد هزار نفر تشریح کرده است.

به گفته این سازمان، این تعداد از افراد با شروع جنگ بین اوکراین و روسیه خانه های خود را به دلیل ترس از کشته شدن یا آسیب دیدن ترک کرده اند.

در آماری که در ویکی پدیا تا کنون در خصوص آمار کشته شده های غیرنظامی اوکراین اعلام شده  در حدود دو هزار کشته شده اعلام شده است. همچنین در حدود 6 فروردین ماه، از سوی ارتش اوکراین اعلام شده بیش از 16 هزار سرباز روس تاکنون کشته شده اند.

متاسفانه درگیریها بین این دو کشور همچنان ادامه دار بوده و تنها چند روز به کشیدن جنگ به سومین ماه خود باقی مانده است. سه ماه پر از استرس و نگرانی برای مردم این دو کشور، مدت زمان کمی نیست.

رابطه پرتنش روسیه و اوکراین به یک رویارویی نظامی ختم شده و به نظر می رسد آتش جنگ به این زودیها سرد نشود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] باشگاهی یا حذفی روسیه برای برخوردار […]