کد خبر : 12650
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

نخستین حضور ثابت جهانبخش در فاینورد مقابل «روتردام»

نخستین حضور ثابت جهانبخش در فاینورد مقابل «روتردام»

فاینورد هلند در هفته ششم لیگ هلند در شرایطی که از تیم «اسپارتا روتردام» میزبانی می کند، برای نخستین بار علیرضا جهانبخش را در ترکیب ثابت و اولیه خود خواهد دید. آرنه اسلات سرمربی فاینورد در بازی های گذشته به جهانبخش چندان فرصت بازی نمی داد البته درخشش جهانبخش در بازی های گذشته معادلات را

فاینورد هلند در هفته ششم لیگ هلند در شرایطی که از تیم «اسپارتا روتردام» میزبانی می کند، برای نخستین بار علیرضا جهانبخش را در ترکیب ثابت و اولیه خود خواهد دید.

آرنه اسلات سرمربی فاینورد در بازی های گذشته به جهانبخش چندان فرصت بازی نمی داد البته درخشش جهانبخش در بازی های گذشته معادلات را بر هم زد.

به آمار این فصل جهانبخش یک نگاهی بیاندازیم. او به صورت میانگین کمتر از 15 دقیقه برای فاینورد در این فصل بازی کرده، جهانبخش در این مدت 2 پاس گل برای هم تیمی هایش ساخته تا چنین آماری مربی فاینورد را مجاب کند تا در این بازی حساس از حضور جهانبخش بیشتر و درقالب ترکیب ثابت بهره ببرد.

در کنار علیرضا جهانبخش بازیکنان بزرگی همچون دنیلو، ادریس، کوکچو و لوپز نیز بازی خواهند کرد تا با ترکیب ایده آل فاینورد مقابل حریفشان قرار بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها