کد خبر : 23740
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸

جلالی:؛

استقلال بازی به بازی پیش می رود/ کل تمرکز ما روی دیدار بعدی است

استقلال بازی به بازی پیش می رود/ کل تمرکز ما روی دیدار بعدی است
ابوالفضل جلالی بعد برد تیمش مقابل ملوان اعلام کرد: استقلال بازی به بازی پیش می رود و کل تمرکز ما روی دیدار بعدی خواهد بود.؛

ابوالفضل جلالی که بعد از هفته ها دوری از ترکیب استقلال به دلیل مصدومیت امروز فرصت دیدار مقابل ملوان به دست آور اعلام کرد استقلال بازی به بازی پیش می رود.

وی که در پاسخ به بازگشت استقلال به کورس قهرمانی جواب می داد اعلام کرد امروز بازی مناسبی از خود نشان دادیم و کل تمرکز خود را از اکنون بر روی دیدار بعدی خواهیم گذاشت.

ابوالفضل جلالی در خصوص شایعه جدایی خود از جمع آبی پوشان پایتخت نیز گفت چنین موضوعی را تاکنون نشنیده است. در هر مقطعی که کادر فنی مناسب ببینند چه یک دقیقه و چه 90 دقیقه برای استقلالی ها بازی خواهم داشت.

ابوالفضل جلالی در باره برد استقلال نیز عنوان کرد تیمش به این پیروزی نیاز داشت. این پیروزی را نیز به تماشاگران این تیم تقدیم می کنیم.

او همچنین از کادر پزشکی استقلال نیز که شرایط بازگشت وی به مسابقات را فارهم کردند قدردانی کرد.

ابوالفضل جلالی بعد دیدار تیم ملی ایران با آمریکا دچار مصدومیت شد. او از آن زمان تا کنون فرصت بازی برای استقلال را پیدا نکرده بود. با بهبود مصدومیت وی توانست در ترکیب استقلال قرار گرفته و پیروزی ارزشمندی را نیز با آبی پوشان پایتخت به دست بیاورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها