کد خبر : 15536
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

احتمال ناچیز ایران برای قعرنشینی در گروه جام جهانی

احتمال ناچیز ایران برای قعرنشینی در گروه جام جهانی
بر اساس پیش بینی سایت آماری، ایران احتمال بسیار کم در گروه خود قعرنشین شده و پایینتر از سه هم تیمی گروه خود قرار بگیرد.؛

یکی از سایتهای معنبر ورزشی بر اساس آمار و احتمالات پیش بینی تیمهای سقوط و صعود کرده از گروه را کرده است. این سایت با درنظر گرفتن شاخص های مختلف به بررسی احتمال های صعود تیمها از گروه خود در جام جهانی پرداخته است.

بررسی آماری توسط سایت فوتبال رنکینگ انجام یافته است. در گروه دوم ایران به احتمال دو و نیم درصد قعرنشین شود. بنابراین احتمال پایین تر از آمریکا و ولز قرار گرفتن ایران در مرحله گروهی بسیار پایین است. در گروه نخست نیز هلند شانس اول صعود عنوان شده است.

در بررسی آماری مذکوز طبق داده ها تیم ملی انگلیس به احتمال 57 درصد به عنوان تیم اول از گروه دوم به دور بعدی مسابقات راه یابد. همچنین این سایت برای دوم شدن ایران در گروه خود احتمال حدود 60 درصدی قائل شده است. این آمار رقم قابل توجهی است. با استناد به آن ایران را می توان صعود کرده به مرحله بدی دانست. البته آمارها و ارقام عدیی کافی نیستند.

با این احتمال شانس نخست بعد از انگلس برای صعود از گروه، تیم ملی ایران است. امیدواریم این احتمال و بررسی آماری درست از آب درآمده و شاگردان کی روش حسرت صعود ایران از گروه خود به دور بعدی جام جهانی را در این دوره به اتمام برسانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها