کد خبر : 20124
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹

کرواسی 3 دهه است به یک شکل بازی می کند

کرواسی 3 دهه است به یک شکل بازی می کند
یورگن کلینزمن بر این اعتقاد است که تیم ملی کرواسی سالهای سال است به یک روش بازی می کند و البته تلاش آنها ستودنی است.؛

روش تکراری و مشابه تیم ملی فوتبال کرواسی در مواجهه با حریفان. کارشناس و یکی از مسئولان فیفا نقطه نظر جالبی در مورد دو تیم کرواسی و آرژانتین دارد. او بر این اعتقاد است که کرواسی دهه های مختلفی است به یک گونه رقابت می کند.

یورگن کلینزمن در مصاحبه ای در خصوص کیفیت تیمها اعلام کرد تیمهای قاره اروپا در جام جهانی 2022 دچار کاهش کیفیت و عملکرد نشده اند. به گفته او نه تنها افتی حاصل نشده بلکه رقابت پذیری و پیشرفت محسوسی را نیز در اروپایی ها می توانیم ببینیم. همچنین در دوره بعدی جام جهانی در حضور 48 تیم می توان اتفاقات خاص و ویژه تری را نیز دید.

یورگن کلیزنمن در خصوص تیم ملی کرواسی نیز گفت: آنها 30 سال است که به یک روش بازی می کنند. البته فوتبال آنها وابسته به تلاش و جنگندگی بالای بازیکنان است. همچنین تیم ملی آرژانتین نیز تا بدین جای کار آن فوتبالی که از آنها انتظار داشتیم را بازی نکرده اند.

به گفته کلینزمن تیم ملی انگلیس نیز از تیمهای خوب بود. انگلیسی ها در حال رشد هستند و استعدادهای جوان بالای دارند. شکست برزیل و حذف آنها نیز دراماتیک بود. همچنان شکست آنها و تساوی در وقت های اضافه برایم همچنان باور کردنی نیست.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها