کد خبر : 31956
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

جو سنگین انتقادات به چو گو سونگ با درخشش مقابل عربستان رفع شد

جو سنگین انتقادات به چو گو سونگ با درخشش مقابل عربستان رفع شد
به نظر می رسد تا حدودی جو سنگین انتقادات به چو گو سونگ با درخشش مقابل عربستان رفع شده باشد.؛

به نظر می رسد آشتی تازه ای بین چو گیو سونگ و طرفداران فوتبال کره جنوبی و رسانه ها رخ داده باشد. چو گیو سونگ توانست با گلزنی حساس خود در آخرین دقایق بازی مقابل عربستان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملتهای آسیا به خوبی پاسخ انتقادات را بدهد.

در شرایطی که تیم ملی کره جنوبی فاصله چندانی با حذف از گردونه مسابقات جام ملتهای 2023 آسیا نداشت. با این وجود یک ضربه سر فوق العاده از چو گو سونگ توانست دروازه عربستان را باز کرده و بازی را به وقت اضافه بکشاند.

در نهایت نیز کره ای ها در ضربات پنالتی توانستند عربستان را مغلوب قدرت خود کنند.

چو گو سونگ

لحظه شادمانی چو گو سونگ بعد گلزنی با ضربه سر به عربستانی ها

او پیش تر از این در نشست خبری در پاسخ به انتقادات رسانه ها در خصوص عدم گلزنی و موفقیت در تیم ملی کره جنوبی گفته بود اهمیتی به رسانه ها نداده و تنها در تفکر فوتبال بازی کردن است.

حالا چو گو سونگ با صبر کردن تا دقیقه 99 بازی با عربستان و گلزنی حساس در این بازی توانست به نوعی پاسخ منتقدان را بدهد و همچنین زمینه برد حساس تیمشان و راهیابی به دور بعدی مسابقات را فراهم کند.

چو گو سونگ

خوشحالی بی حد و حصر چو گیو سونگ از گلزنی مقابل عربستان

در شرایطی که همگان در انتظار شنیدن سوت پایانی بازی بودند اما پاس یونگ وو با ضربه سر تماشایی چو گو سونگ همراه شد تا کار به اوقات اضافه کشیده شود و چو گو سونگ به عنوان ناجی کره ای ها در این بازی شناخته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها