کد خبر : 29525
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

کلکسیون گلهای ایران مقابل افغانستان در اولین مسابقه کافا

کلکسیون گلهای ایران مقابل افغانستان در اولین مسابقه کافا
در اولین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت کافا تیم ملی فوتبال ایران در روزی که می توانست گل های بیشتری نیز بزند افغانستان را مغلوب کرد؛

در اولین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت کافا تیم ملی فوتبال ایران. در روزی که می توانست گل های بیشتری نیز بزند افغانستان را مغلوب کرد.

تیم ملی ایران توانست در بازی خود 6 بر 1 افغانستان را مغلوب کند. سردار آزمون یک بار، جهانبحش یک بار، رضا اسدی یک بار و مهدی طارمی سه بار موفق شدند دروازه افغانستان را باز کنند.

یکی از گل های طارمی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. در ای نضربه دروازه بان افغانستان خلاف جهت توپ شیرجه زد تا بار دیگر توپ به تور دروازه بچسبد.

تنها گل افغانستان نیز در دقیقه 58 روی ضربه ایستگاهی توسط فرشاد نور به ثمر برسید. البته افغانستان یک بار نیز در نیمه نخست می توانست به گل برسد که با بی دقتی مهاجم این تیم و در شرایطی که در موقعیت دروازه خالی قرار گرفته بود این توپ تبدیل به گل نشد.

سردار آزمون در دقیقه 55 و مهدی طارمی نیز در همین دقیقه از ترکیب تیم ملی خارج و تعویض شدند و جانشین رضا اسدی و سعید مهری شدند.

با این برد پرگل تیم ملی ایران به دیگر رقبای خود نیز خط و نشان کشید تا از همین الان شانس بسیار بالایی برای ملی پوشان به منظور قهرمانی در تورنمنت کافا در نظر گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها