کد خبر : 9243
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹

چهار امتیازی شدن تیم ملی امید در مسابقات کافا

چهار امتیازی شدن تیم ملی امید در مسابقات کافا

چهار امتیازی شدن تیم ملی فوتبال امید ایران در مسابقات کافا؛ مسابقات CAFA که با عنوان قهرمانی آسیای مرکزی نیز معروف است با 4 امتیازی شدن تیم ملی امید ایران و شاگردان عبدالصمد مرفاوی همراه شد. به گزارش مارال نیوز، تیم ملی امید ایران که در اولین بازی خود با نتیجه تساوی برابر ازبکستان، از

چهار امتیازی شدن تیم ملی فوتبال امید ایران در مسابقات کافا؛ مسابقات CAFA که با عنوان قهرمانی آسیای مرکزی نیز معروف است با 4 امتیازی شدن تیم ملی امید ایران و شاگردان عبدالصمد مرفاوی همراه شد.

به گزارش مارال نیوز، تیم ملی امید ایران که در اولین بازی خود با نتیجه تساوی برابر ازبکستان، از زمین خارج شده بود نیاز مبرم به کسب هر سه امتیاز مسابقه مقابل افغانستان داشت که به این مهم نیز با یک برد قاطعانه دست یافت.

در این دیدار تیم ملی امید با نتیجه 4 بر 0 افغانستان را شکست داد.

فوتبال امیدهای ایران

عکس تیمی امیدهای ایران

تیم ملی امید ایران در این رقابت مقابل افغانستان موقعیت های بسیار زیادی را نیز روی دروازه حریف خلق کرد و تیم برتر میدان در اکثر دقایق مسابقه بود. دیداری که می توانست با رد شدن بیشتر توپ از خط دروازه حریف نیز همراه شود اما همین 4 گل نیز غنیمت ارزشمندی برای امیدهای ایرانی در رقابتهای فوتبال آسیای مرکزی بود.

این اولین پیروزی ایران در مسابقات کافا بود. رقابتهای مذکور به میزبانی کشور تاجیکستان برگزار می شود و ایران به عنوان شانس اول قهرمانی در این مسابقات محسوب می شود.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در نخستین دیدار خود مقابل ازبکستان که به مانند ایران از مدعیان قهرمانی محسوب می شود، با نتیجه 2 بر 2 به تساوی دست یافت. دیداری که حکم مرگ و زندگی برای هر دو تیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها