کد خبر : 17030
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

کی روش هیچ مشکلی با شجاع خلیل زاده ندارد

کی روش هیچ مشکلی با شجاع خلیل زاده ندارد
کی روش هیچ مشکلی با شجاع خلیل زاده ندارد و این را در عمل نیز با دعوت از وی به تیم ملی نشان داده است.؛

شائبه ای که پیش از این به وجود آمده و از احتمال مشکل داشتن کی روش با شجاع خلیل زاده خبر می داد. بعد از آنکه کی روش به عنوان سرمربی انتخاب شد برخی گمانه زنی می کردند که شجاع در ترکیب کی روش جایی نداشته باشد. مدافعی که مورد علاقه اسکوچیچ نیز بود. اما کارلوس کی روش بعد از انتخاب و آمدن به ایران نشان داد که مشکلات گذشته را به فراموشی سپرده است.

او علاوه بر اینکه شجاع را به ترکیب تیم ملی اضافه کرد بلکه از شجاع به عنوان بازیکنی که رویش حساب ویژه ای نیز باز می کند در ترکیب تیمش استفاده می کند.

شجاع خلیل زاده امید ابراهیمی

تمرینات شجاع خلیل زاده و امید ابراهیمی در تیم ملی

در دیدار با اروگوئه نیز در مهرماه گذشته شجاع خلیل زاده در ترکیب کی روش به عنوان بازیکن اصلی حضور داشت.  دیداری که با بازی کم اشتباه شجاع خلیل زاده نیز مواجه بود. خلیل زاده نشان داد که می تواندبه عنوان بازیکن ثابت تیم ملی را همراه کند. بنابراین هیچ اختلافی بین کی روش و شجاع خلیل زاده وجود نداشته و به نظر می رسد که رابطه خوبی نز بین این مربی و بازیکن وجود دارد.

شجاع اکنون به تمرینات تیم ملی نیز اضافه شده است. وی در کنار کی روش در حال انجام تمرینات آماده سازی در کمپ آماده سازی بازیکنان است. بازیکنی که به عنوان یکی از بازیکنان ستاره ایرانی می تواند سهم بزرگی در موفقیت تیم ملی ایفا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها