کد خبر : 28418
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۵۲

گام محکم اینتر مقابل آث میلان در لیگ قهرمانان

گام محکم اینتر مقابل آث میلان در لیگ قهرمانان
در اولین گام لیگ قهرمانان اروپا اینترمیلان گامی بلند و بزرگ را با ارائه بازی برتر مقابل آث میلان برداشت. این گام بزرگ بابرتری 2 بر 0 اینتری ها همراه شد.؛

در اولین گام لیگ قهرمانان اروپا اینترمیلان گامی بلند و بزرگ را با ارائه بازی برتر مقابل آث میلان برداشت. این گام بزرگ بابرتری 2 بر 0 اینتری ها همراه شد.

اینتر در این دیدار بازی راتوفانی شروع کرده و ادامه مسابقه را نیز با برتری خود به پایان برد. اینتری ها در این بازی خیلی زود توسط ادین ژکو به برتری رسیدند.

آث میلان

عکس تیمی بازیکنان آث میلان پیش از شروع مسابقه

ادین ژکو در دقیقه هشت اولین گل اینتری ها را مقابه آث میلان به ثمر رساند. البته شروع خوب طوفانی اینتری ها ادامه داشت و آنها تنها 3 دقیقه بعد از زدن اولین گل در دقیقه 11 به گل دوم رسیدند. دو گلی که تا پایان مسابقه نیز آن را حفظ کردند و آث میلان در عمل حرفی برای گفتن مقابل اینتر نداشت.

این شاید یکی از کم نقص ترین عملکرد های اینتر مقابل آث میلان بود.

زدن دومین گل در فاصله زمانی کم برای اینتر

هنریک میختاریان دومین گل اینتری ها را در دقیقه 11 به ثمر رساند. این بازیکن در آخرین دقایق نیمه نخست نیز به دلیل خطای خود کارت زرد گرفت تا در اواسط نیمه دوم سرمربی اینتر ریسک نکرده و میختاریان را با مارسلو بروزوویچ تعویض کند.

اینتر

اولین گلزن اینتر در این بازی یعنی ادین ژکو نیز در دقیقه 70 با روکلو لوکاکو تعویض شد. البته لوکاکو بر خلاف ژکو در گلزنی موفق ظاهر نشد.

اینترمیلان

آث میلان در خانه خود با 2 گل از اینتر باخت تا در بازی برگشت کار به مراتب سخت تری در پیش داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها