کد خبر : 31311
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

نوع رفتار گواردیولا با ارلینگ هالند/ عصبانیتهایی که به مذاق غول نروژی خوش می آید

نوع رفتار گواردیولا با ارلینگ هالند/ عصبانیتهایی که به مذاق غول نروژی خوش می آید
نوع رفتار و فریادهایی که پپ گواردیولا بر سر ارلینگ هالند می کشد با استقبال خود ستاره نروژی نیز همراه شده است. عصبانیت هایی که بر خلاف باور عموم و رسانه ها باب میل خود هالند نیز است؛

نوع رفتار و فریادهایی که پپ گواردیولا بر سر ارلینگ هالند می کشد با استقبال خود ستاره نروژی نیز همراه شده است. عصبانیت هایی که بر خلاف باور عموم و رسانه ها باب میل خود هالند نیز است.

در طول بازی های منچستر سیتی بعضا عصبانیت و داد زدن های مرتب پپ گواردیولا بر سر ارلینگ هالند را شاهد می شویم.

این عصبانیت ها باعث می شود تا این شائبه پیش بیاید که ارلینگ هالند از این اقدام سرمربی ناراضی و ناراحت است.

هر چند در علم نوین فوتبال و اخلاق ورزشی بدرفتاری با بازیکن نتیجه عکس داده و حتی ممکن است باعث دلسردی و بروز حاشیه های مختلف بین بازیکن و باشگاه و سرمربی نیز شود. اما گویا رابطه هالند با پپ گواردیولا به شکل دیگری بوده. یا حداقل در این خصوص این اتفاق وجود ندارد. چرا که خود هالند از این نوع برخورد پدرانه استقبال می کند.

گواردیولا هالند

ارلینگ هالند در این باره وقتی پرسیده شد که گواردیولا یا پدرش ترسناک تر هستند. پاسخ داد برخی مواقع گواردیولا و گاهی پدرش ترسناک می شوند.

با این وجود ارلینگ هالند این را هم گفت که این را دوست داشته و از آن لذت نیز می برد. از این که سرمربی تیمش گواردیولا بر سر او فریاد می زند خوشش آمده و استقبال نیز می کند. چرا که سرمربی تیم تلاش می کند در آن مقطع از بازی چیزی را به مغز او یادآور کند که در آن لحظه به آن فکر نمی کند.

عدم گلایه هالند به دلیل برخورد سختگیرانه پدرانه گواردیولا

ارلینگ هالند این را هم گفت که به هیچ عنوان از فریادهای گواردیولا گلایه نداشته و این را به خوبی می داند که سرمربی تیمشان در تلاش است او را به فوتبالیستی خوب تبدیل کند. او شکایتی از این اتفاق ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها