کد خبر : 5032
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

طبق ترانفسرمارکت گرانترین بازیکنان ایرانی چند میلیون دلار قیمت دارند

طبق ترانفسرمارکت گرانترین بازیکنان ایرانی چند میلیون دلار قیمت دارند

گران ترین بازیکنان ایرانی؛ ترانفسرمارکت گرانترین بازیکنان ایرانی را چند میلیون دلار و یورو قیمت گذاری کرده است. گران ترین و با ارزش ترین بازیکنان فوتبال که دارای اصلیت ایرانی هستند چه بازیکنانی بوده و چند میلیون دلار یا یورو ارزش و قیمت گذاری شدند؟ به گزارش مارال نیوز، معتبرترین سایت از نظر اعلام ارزش

گران ترین بازیکنان ایرانی؛ ترانفسرمارکت گرانترین بازیکنان ایرانی را چند میلیون دلار و یورو قیمت گذاری کرده است. گران ترین و با ارزش ترین بازیکنان فوتبال که دارای اصلیت ایرانی هستند چه بازیکنانی بوده و چند میلیون دلار یا یورو ارزش و قیمت گذاری شدند؟

به گزارش مارال نیوز، معتبرترین سایت از نظر اعلام ارزش مادی بازیکنان سایت ترنفسرمارکت بوده که با بهره گیری از کارشناسان نخبه و همچنین بررسی آمارهای دقیق اقدام به قیمت گذاری بر روی ساق پای بازیکنان می کند.

در قیمت گذاری و ارزش گذاری بازیکنان مطمئنا تیم و سطح لیگ و باشگاهی که در آن بازیکن بازی می کند، دقایق بازی، میزان مفید بودن در بازی و حرکات خوب، مصدومیتها و سایر آمار مثبت و منفی همگی محاسبه می شوند تا در نهایت به عددی برسند که برای دیگران قابل توجه به نظر می رسد. هر چند باشگاه های مختلف در خرید بازیکنان شاید چندان به آمار و ارقام کذایی و بسیار بالایی که توسط این سایت تعیین می شود، توجه و اعتنایی نکنند اما باز اطلاع از آمار و وضعیت موجود می تواند به کیفیت بازیکنان و تاثیرگذاری مثبت یا منفی آنها در تیمهایی که بازی می کنند اشاره کرده و وضعیت کیفی بازیکنان را شرح دهد.

قیمت دلاری بازیکنان فوتبال ایران

لیست گران قیمت ترین بازیکنان ایرانی ترانسفرمارکت

گرانترین بازیکنان ایرانی چند میلیون قیمت گذاشته شدند

سردار آزمون توسط ترانسفرمارکت گرانترین بازیکن ایرانی است. او 22 میلیون یورو توسط این سایت قیمت گذاری شده است تا با اختلاف گران قیمت ترین بازیکن ایران شود.

طبق پیش بینی ها بعد از آزمون، نوبت به مهدی طارمی می رسد. او دومین بازیکن با ارزش از نظر قیمتی توسط ترانفسرمارکت بوده که 20 میلیون یورو ارزش دارد.

مابقی بازیکنان ایرانی از نظر قیمتی اختلاف فاحشی با سایر بازیکنان دارند. برای مثال علیرضا جهانبخش در رتبه سوم با ارزشترین بازیکنان ایرانی 3.5 میلیون یورو قیمت گذاری شده که اختلاف فاحش 19 میلیون یورویی با سردار آزمون دارد.

مجید حسینی 3 میلیون یورو توسط ترانسفرمارکت قیمت گذاشته شده و بعد از او علی قلی زاده، سامان قدوس، الهیاری صیاد منش، مهرداد محمدی و امیر عابدزاده قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تفضلی با یک تیم ایرانی وجود داشت تا […]