کد خبر : 29377
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

لیگ ملتهای والیبال جهان؛؛

گرفتن یک دست از فرانسه توسط چینی ها/ برد دشوار برزیل مقابل آرژانتین

گرفتن یک دست از فرانسه توسط چینی ها/ برد دشوار برزیل مقابل آرژانتین
در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال جهان چین توانست یک دست از فرانسه مدعی عنوان قهرمانی بگیرد. فرانسه که به سادگی مقابل حریفانش گیمی را نمی دهد اما مقابل چین یک ست مغلوب شد؛

در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال جهان چین توانست یک دست از فرانسه مدعی عنوان قهرمانی بگیرد. فرانسه که به سادگی مقابل حریفانش گیمی را نمی دهد اما مقابل چین یک ست مغلوب شد.

فرانسوی ها با وجود این که در نهایت یک دست را به چین باختند اما در نهایت 3 بر 1 پیروز بازی شدند. با این وجود گرفتن یک دست از فرانسه نشان دهنده توسعه والیبال در این کشور آسیایی است.

چینی ها پیش از این نیز توانسته بودند بلغارستان را شکست دهند. والیبال در آسیا با پیشرفت چشمگیری مواجه شده و رشد ژاپنی ها را می توان نمونه ای از این اتفاق دید.

در دیگر دیدار این هفته والیبال ملت های جهان ایتالیا مقابل آمریکا قرار گرفت و 3 بر 0 به آمریکایی ها باخت. آرژانتین نیز بازی پایاپای و نزدیک مقابل برزیل داشته و 3 بر 2 در نهایت به برزیل باخت.

بلغارستان نیز در دیداری که شگفتی ساز می توانست باشد در نهایت 3 بر 2 به لهستان باخت.

لیگ ملتهای والیبال جهان با رسیدن به دور دوم به نظر با شرایطمسابقه قرار گرفتن بیشتر والیبالیست های تیم های مختلف همراه خواهد شد. شاید از دور دوم بر زیبایی بازی ها و همچنین حساسیت آن دو چندان افزوده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها