کد خبر : 12691
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

لوکادیا صحبت کردن از تمدید قرارداد با پرسپولیس را زود دانست

لوکادیا صحبت کردن از تمدید قرارداد با پرسپولیس را زود دانست

آیا لوکادیا قرارداد خود با پرسپولیس را تمدید می کند؟ قرارداد لوکادیا مهاجم هلندی چه زمانی با پرسپولیس تمدید می شود و وی تا کی در پرسپولیس می ماند. در این مطلب از مارال نیوز بررسی می کنیم. در لایو اینستاگرامی که لوکادیا داشت در پاسخ به این که آیا تمایل دارد با پرسپولیس برای

آیا لوکادیا قرارداد خود با پرسپولیس را تمدید می کند؟ قرارداد لوکادیا مهاجم هلندی چه زمانی با پرسپولیس تمدید می شود و وی تا کی در پرسپولیس می ماند. در این مطلب از مارال نیوز بررسی می کنیم.

در لایو اینستاگرامی که لوکادیا داشت در پاسخ به این که آیا تمایل دارد با پرسپولیس برای چند سال دیگر تمدید کند اعلام داشت صحبت در این خصوص خیلی زود است.

یورگن لوکادیا اعلام کرده که بایستی منتظر بمانیم و ببینیم در روزهای آنی چه سرنوشت و اتفاقاتی رقم زده می شود و آیا گل محمدی از عملکرد من راضی هست یا نه.

لوکادیا اعلام کرده که به پرسپولیس و ایران علاقه مند است و هواداران نیز به او لطف نشان داده اند و امیدوار است که در انتهای فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرند و باعث مسرت و خوشحالی هواداران شوند.

بدیهی است لوکادیا با وجود اینکه هنوز به آمادگی صد در صدی نرسیده و فرم بدنی او نیز ایده آل به نظر نمی رسد و چند هفته بایستی بیشتر کار کند اما در مدت زمانی که به پرسپولیس آمده نشان داده که کیفیت مناسبی دارد.

لوکادیا در این مدت توانسته 4 بار برای پرسپولیس گلزنی کند تا شانس اصلی آقای گلی در لیگ برتر نیز باشد.

اوج شاهکار لوکادیا در لباس پرسپولیس برمی گردد به بازی آخر این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان که گل دوم فوق العاده او زمینه ساز پیروزی پرسپولیس را فراهم کرد تا آنها با سه امتیاز ارزشمند به دست آورده از این مسابقه، به صدر جدول بازگردند و برای دومین هفته پیاپی در فصل جاری جایگاه نخست خود را حفظ کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها