کد خبر : 3231
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲

گرمای هوای شهرها در خرداد چگونه پیش بینی می شود

گرمای هوای شهرها در خرداد چگونه پیش بینی می شود

جدیدترین خبر هواشناسی از وضعیت و دورنمای هوای شهرهای ایران در خرداد ماه سال جاری؛ خرداد امسال هوا گرمتر می شود یا سردتر؟ بررسی نقشه های ماهواره ای هواشناسی، از وجود خرداد سال 1401 به مراتب گرمتر از سال گذشته در شهرهای مختلف ایران خبر می دهد. گرما در خرداد بیشتر می شود رئیس مدیریت

جدیدترین خبر هواشناسی از وضعیت و دورنمای هوای شهرهای ایران در خرداد ماه سال جاری؛ خرداد امسال هوا گرمتر می شود یا سردتر؟

بررسی نقشه های ماهواره ای هواشناسی، از وجود خرداد سال 1401 به مراتب گرمتر از سال گذشته در شهرهای مختلف ایران خبر می دهد.

گرما در خرداد بیشتر می شود

رئیس مدیریت بحران مخاطرات هوا در این خصوص در خبری که ایسنا منتشر کرده؛ اعلام نموده که ایران در ماه جاری بیش از حد متوسط خود دمای گرم را تجربه می کند.

همچنین طبق پیش بینی گرم تر شدن وضعیت هوای شهرهای ایران؛ در طول هفته جاری افزایش سه تا پنج درجه ای دما بیش تر از حد متوسط در دامنه شمالی البرز و زاگرس و همچنین نواحی عربی پیش بینی شده است.

در 14 روز پایانی خرداد ماه سال 1401 نیز در دو طرف دامنه زاگرس، البرز و شمال غرب افزایش دما حدود یک تا سه درجه بیشتر از حد متوسط پیش بینی شده است.

البته در این مدت برای مناطق جنوب شرقی شهرهای ایران دما در حد متوسط پیش بینی گردیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها