کد خبر : 11663
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

خنکای پاییزی در دل شهریور در راه است

خنکای پاییزی در دل شهریور در راه است

با بررسی داده های هواشناسی خنکای پاییزی در دل شهریور ماه امسال در راه بوده و وضعیت آب و هوا و دما از نظر کاهش دما بهتر خواهد شد. در روزهای اخیر شاهد افزایش محسوس دما در بسیاری از شهرهای کشور بودیم تا با جوی آرام و پایدار شاهد جریانات جنوبی و همچنین گرمای بیش

با بررسی داده های هواشناسی خنکای پاییزی در دل شهریور ماه امسال در راه بوده و وضعیت آب و هوا و دما از نظر کاهش دما بهتر خواهد شد.

در روزهای اخیر شاهد افزایش محسوس دما در بسیاری از شهرهای کشور بودیم تا با جوی آرام و پایدار شاهد جریانات جنوبی و همچنین گرمای بیش از حد باشیم به گونه ای که در شهرهای کوهستانی همچون اردبیل نیز دمای هوا از 35 درجه فراتر رفت.

از روز دوشنبه این هفته تا چهارشنبه جریانهای شمالی برای شهرهایی همچون تبریز، ارومیه، اردبیل و استانهای ساحلی شمال کشور پیش بینی می گردد تا طی آن دما کاهش محسوسی نسبت به چند روز گذشته داشته باشد. همچنین در اطراف زابل نیز وزش بادهای شدید پیش بینی می گردد.

دمای هوا در اردبیل و شهرهای ساحلی شمال کشور نیز در دوشنبه وسه شنبه تا 14 درجه نیز ممکن است کاهش یابد و این وضعیت کاهش دما در شمال غرب کشور تا 6 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها