کد خبر : 31370
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

گل اروپایی با استوپ روی پا فوق العاده مهاجم ازبکستان در جام ملت های آسیا زیر 23 سال

گل اروپایی با استوپ روی پا فوق العاده مهاجم ازبکستان در جام ملت های آسیا زیر 23 سال
در رقابت های جام ملت های آسیا زیر 23 سال تیم ملی امید ازبکستان توانست با یک گل ایران را شکست دهد. گلی که منجر به صعود امیدهای ازبکستان به دور بعدی مسابقات و همچنین حذف تیم ملی از این دوره رقابت ها بود؛

در رقابت های جام ملت های آسیا زیر 23 سال تیم ملی امید ازبکستان توانست با یک گل ایران را شکست دهد. گلی که منجر به صعود امیدهای ازبکستان به دور بعدی مسابقات و همچنین حذف تیم ملی از این دوره رقابت ها بود.

در شرایطی که امیدهای ازبکستان مقابل تیم ملی امیدهای ایران دست بالاتر داشته و موقعیت های متعدد گلزنی ایجاد کرده بودند. در نهایت به حق خود نیز رسیده و توانستند حسرت راهیابی به المپیک را برای ملی پوشان بیشتر کنند.

تیم ملی امید

متاسفانه با این باخت حسرت راهیابی به المپیک همچنان در دل ما در سال های اخیر باقی ماند.

گل فوق العاده تماشایی تمرین شده ازبک ها مقابل امیدهای ایران

در این دیدار و در دقایق ابتدایی شروع نیمه دوم یک پاس گل بسیار بلند از خط دفاع و پشت مدافعان تیم ملی امید ایران به فیض الایف داده شد.

فیض الایف نیز با استوپ بسیار خوب اروپایی خود توپ را به محوطه جریمه آورده و با ضربه دقیق و حساب شده خود دروازه خالدآبادی را باز کرد. تا در نهایت با این تک گل ازبک ها سه امتیاز بازی را از آن خود کنند.

ازبکستان در قواره مدعی صعود به المپیک 

در جام ملت های آسیا زیر 23 سال ازبک ها در مقابل ایران خود را در قواره مدعی صعود به المپیک نیز نشان دادند. آنها با این بازی هجومی و خوب و کم اشتباه خود فرصت کمی نیز برای شاگردان رضا عنایتی برای گلزنی داده بودند.

تیم ملی امید

در نهایت نیز مزد بازی هجومی و کم اشتباه و برنامه ریزی شده خود را گرفته و با تک گل فیض الایف جواز صعود به دور بعدی جام ملت های آسیا زیر 23 سال را به دست آوردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها