کد خبر : 252
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

یحیی گلمحمدی در پرسپولیس می ماند یا نه

یحیی گلمحمدی در پرسپولیس می ماند یا نه

سرمربی جدید پرسپولیس چه کسی خواهد بود؟ آیا یحیی گلمحمدی از پرسپولیس اخراج می شود یا ماندنی می شود؟ با توجه به نتایج ضعیف اخیر پرسپولیس گمانه زنی ها در خصوص سرمربی جدید پرسپولیس و تغییر او قوت گرفته است. همین دیروز بود که از محمد ربیعی سرمربی موفق مس رفسنجان به عنوان گزینه اصلی

سرمربی جدید پرسپولیس چه کسی خواهد بود؟ آیا یحیی گلمحمدی از پرسپولیس اخراج می شود یا ماندنی می شود؟ با توجه به نتایج ضعیف اخیر پرسپولیس گمانه زنی ها در خصوص سرمربی جدید پرسپولیس و تغییر او قوت گرفته است.

همین دیروز بود که از محمد ربیعی سرمربی موفق مس رفسنجان به عنوان گزینه اصلی هدایت پرسپولیس تهران یاد شد. اما این موضوع تکذیب گردید و حالا بعد از شکست ناباورانه پرسپولیس از شاگردان مهدی رحمتی در ورزشگاه آزادی در سری مسابقات جام حذفی، باز هم گمانه زنی ها در این خصوصقوت گرفته است.

اخبار واصله حاکی از این است که با توجه به فرصت کم باقیمانده تا پایان فصل لیگ برتر و همچنین بار مالی سنگینی که اخراج یحیی گلمحمدی ممکن است برای پرسپولیس داشته باشد، بدین خاطر هرگونه اخراج گلمحمدی به نظر شایعه و یا دور از واقعیت به نظر می رسد.

یحیی گل محمدی فعلا سرمربی پرسپولیس باقی می ماند

به نظر می رسد چنانچه یحیی گل محمدی تا پایان فصل نتواند نتایج مورد انتظار را بگیرد، کار برای او برای ادامه دادن به عنوان سرمربی پرسپولیس سخت تر خواهد شد اما با توجه به نتایج و کارنامه درخشان گلمحمدی در سایر تیمها و همچنین موفقیت فصل گذشته گلمحمدی با پرسپولیس این احتمال هم وجود دارد که در صورت گرفتن هر گونه نتیجه ای باز هم گلمحمدی را این بار با تقویت بازیکنان بار دیگر در سمت سرمربی پرسپولیس ببینیم.

اما آنچه که مسلم به نظر می رسد این بوده تا تاپایان لیگ بیست و یکم قطعا یحیی گلمحمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس باقی خواهد ماند مگر اینکه اتفاق غیرمنتظره خاصی افتاده و طرفین باشگاه و یحیی گلمحمدی هر دو تصمیم به عدم همکاری او با باشگاه بگیرند.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها