کد خبر : 5148
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹

مهدی طارمی بین بازیکنان ایرانی تاریخ ساز شد

مهدی طارمی بین بازیکنان ایرانی تاریخ ساز شد

طارمی تاریخ ساز در بین بازیکنان ایرانی شد. مهدی توانست با قرارگیری در بین بازیکنان برتر اروپایی برای خود و کشور افتخار بزرگی کسب کند. به گزارش مارال نیوز، نشریه معتبر و بین المللی مارکا که در کشور اسپانیا فعالیت می کند با بررسی آمار و تاثیرگذاری بازیکنان برتر شاغل در لیگ های اروپایی که

طارمی تاریخ ساز در بین بازیکنان ایرانی شد. مهدی توانست با قرارگیری در بین بازیکنان برتر اروپایی برای خود و کشور افتخار بزرگی کسب کند.

به گزارش مارال نیوز، نشریه معتبر و بین المللی مارکا که در کشور اسپانیا فعالیت می کند با بررسی آمار و تاثیرگذاری بازیکنان برتر شاغل در لیگ های اروپایی که معمولا بهترین و صاحب نام ترین بازیکنان در این لیگ حاضر می شوند، اقدام به معرفی یکصد بازیکن برتر اروپا کرد.

در لیست معرفی شده توسط مارکا، نام یک بازیکن بوشهری و ایرانی دیده می شود و آن کسی نیست جز مهدی طارمی.

طارمی توانست در اروپا به عنوان برترین های این قاره شناخته شده و با عملکرد مطلوب خود نامش را در بین اسامی مطرح و تاثیرگذار اروپایی قرار دهد.

مهدی طارمی در این جدول و در بین برترین های اروپا در رتبه 96 بهترین بازیکنان اروپا قرار گرفته است.

مهدی طارمی در حال حاضر 29 سال سن داشته و با توجه به وضعیت آمادگی بدنی و سن مناسب خود، از توانایی درخشش در سطوح بالاتر و رسیدن به افتخارات متعدد دیگر نیز برخوردار است.

مهدی طارمی در حال حاضر در تیم پورتو بازی میکند. البته احتمال جدایی او نیز وجود دارد هر چند کونسیسائو سرمربی تیم شدیدا به دنبال حفظ او بوده و به سران باشگاه نیز توصیه کرده که این مهاجم گلزن را از دست ندهند اما با توجه به پیشنهادهایی که به طارمی می شود و شرایط باشگاه؛ شاید در روزها و هفته های آتی کارها به شکل دیگری پیش رفته و شاهد جدایی طارمی از پورتو و رفتن به لیگهای دیگر باشیم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها