کد خبر : 311
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲

مقصد بعدی محمد ربیعی بعد از مس رفسنجان کجاست

مقصد بعدی محمد ربیعی بعد از مس رفسنجان کجاست

مقصد محمد ربیعی بعد از مس رفسنجان کجاست و آیا این مربی رفسنجان را ترک می کند؟ با توجه به حواشی اخیر ایجاد شده شایعه های زیادی در خصوص جدایی محمد ربیعی از مس رفسنجان و ترک این تیم و رفتن به باشگاههای دیگر مطرح شده است که در این نوشته صحت و سقم موضوع

مقصد محمد ربیعی بعد از مس رفسنجان کجاست و آیا این مربی رفسنجان را ترک می کند؟ با توجه به حواشی اخیر ایجاد شده شایعه های زیادی در خصوص جدایی محمد ربیعی از مس رفسنجان و ترک این تیم و رفتن به باشگاههای دیگر مطرح شده است که در این نوشته صحت و سقم موضوع را بررسی می کنیم.

محمد ربیعی که از مربیان جوان و بااستعداد و با دانش فوتبال کشورمان محسوب شده و در مدت زمانهای اخیر با نتایج بسیار درخشانی که با تیمهای مختلف چه در سطوح پایین تر از لیگ برتر و چه در لیگ برتر کسب کرده، نشان داده  می تواند به عنوان مربیان بادانش موفق کشورمان شناخته شده و در سطوح مختلف بین المللی و حتی ملی نیز بدرخشد.

در پی حذف ناباورانه مس رفسنجان درتقابل با یک تیم دسته دومی و همچنین نتایجی که در 4 هفته اخیر لیگ برتر کسب شده بود، شایعاتی در خصوص جدایی محمد ربیعی از مس رفسنجان مطرح شد، حتی به گونه ای که برخی از منابع از گزینه شدن محمد ربیعی به عنوان سرمربیگری پرسپولیس نیز خبر دادند اما آیا این خبرها واقعیت دارد؟

محمد ربیعی در مس رفسنجان حمایت می شود

در پی حواشی اخیر در ظهر امروز جلسه هم اندیشی هیئت مدیره مس رفسنجان و محمد ربیعی برگزار گردید که طی آن توضیحات فنی مربوط به نتایج اخیر باشگاه اخذ شد.

در پی آن اعضای هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان تاکید کردند که تا پایان فصل محمد ربیعی در باشگاه مس رفسنجان مورد حمایت قاطع و کامل قرار خواهد گرفت و حرفهایی از جمله برکناری و اخراج صحت ندارد.

همچنین ضمن قدردانی از اصحاب رسانه تاکید شد که رسانه ها اخبار رسمی را تنها از سایت رسمی باشگاه پیگیری کنند و انتشار اخبار کذب قابل پیگیری می باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها