کد خبر : 16001
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

یورگن کلوپ متخصص برد مقابل گواردیولا و سیتی

یورگن کلوپ متخصص برد مقابل گواردیولا و سیتی
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به نظر می رسد که متخصص برد مقابل گواردیولا و سیتی بوده و مقابل شاگردان پپ با انگیزه بالایی ظاهر می شود.؛

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول تخصص خوبی در شکست دادن گواردیولا دارد. تفکرات تاکتیکی کلوپ در بسیاری از بازی ها بر گواردیولا چربیده و باعث شده تا این مربی با دانش از گواردیولا در دیدارهای رو به رو نسبتا از نظر نتیجه گیری و کیفی از نظر نوع بازی روان پیشی بگیرد.

برای این منظور کافی است به 5 بازی آخر لیورپول و منچسترسیتی توجه بکنیم. لیورپول در شرایطی مقابل منچسترسیتی قرار گرفته که آنها در بازی های اخیر خود معمولا پیروز از زمین مسابقه خارج شدند. لیورپولی ها در 5 دیدار اخیر خود مقابل شاگردان گواردیولا 2 پیروزی کسب کردند. دو بار مساوی کردند و تنها یک شکست را تجربه کرده اند.

همچنین خارج از بحث نتیجه گیری معمولا شرایط تیمی لیورپول مقابل شاگردان گواردیولا دستی بالاتر بوده. به این معنی که لیورپولی ها بازی روان تر و زیباتر و پرموقعیت تری را از خود نشان داده اند.

البته در این فصل به نظر می رسد شرایط برای لیورپول متفاوت تر است. شاگردان کلوپ این فصل را اصلا خوب شروع نکرده اند. آنها چه در لیگ قهرمانان و چه در لیگ جزیره دچار افت شدند و حتی فاصله 11 امتیازی نیز با سیتی دارند. اختلاف فاحشی که شاید در پایان بازی امشب بیشتر نیز شود.

مهمترین تقابل لیگ جزیره که هر دو تا 4 تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل پیش راه یافتند، بین لیورپول و منچستر سیتی امروز شکل خواهد گرفت. دیداری که مطمئنا چشم دنیا به آن خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
سخت ترین بازی منچسترسیتی به زعم گواردیولا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] زعم گواردیولا سخت ترین بازی […]