کد خبر : 31641
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

منفی ترین رکورد گواردیولا در سیتی مقابل استون ویلا

منفی ترین رکورد گواردیولا در سیتی مقابل استون ویلا
در دیدار لیگ جزیره بین منچسترسیتی و استون ویلا رکوردی منفی برای پپ گواردیولا ثبت شد. آمار بد گواردیولا مختص این بازی بود و انتظار چنین عملکردی از شاگردان او نمی رفت.؛

در دیدار لیگ جزیره بین منچسترسیتی و استون ویلا رکوردی منفی برای پپ گواردیولا ثبت شد. آمار بد گواردیولا مختص این بازی بود و انتظار چنین عملکردی از شاگردان او نمی رفت.

دیداری که در آن سیتی خارج از حد انتظار ظاهر شد. تداوم چنین روند معکوس بدی از سیتی در سایر بازی ها می تواند آنها را از قهرمانی دور کند.

عدم پویایی و خلق موقعیت برای سیتی مقابل استون ویلا

علاوه بر این ها این رکورد بد منچسترسیتی شامل عدم بازی مناسب در فاز هجومی بود. منچسترسیتی در این دیدار فقط دو شوت در چارچوب دروازه استون ویلا شد. البته آنها یک شوت بیرون از چارچوب نیز داشتند که در نیمه نخست همه این اتفاقات رقم زده شده بود.

عدم شوت زنی به سمت دروازه در نیمه دوم حتی برای یک بار یکی از بدترین آمارهای پپ گواردیولا و منچسترسیتی را رقم زد. اتفاقی که حتی قبل از سال 2007 نیز سابقه نداشته تاسیتی به این اندازه دست و پا بسته و ضعیف عمل کند.

این کمترین میزان شوت زنی منچسترسیتی به سمت دروازه حریف در بیشتر از بیست سال اخیر بود.

چه بسا شکست یک بر صفر آنها در دیدار خارج از خانه مقابل استون ویلا می تواند آنها را از همین الان هم با صدر دچار فاصله کند. آنها حالا باید منتظر لغزش تیم هایی همچون آرسنال و لیورپول باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها