کد خبر : 31797
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

موقعیت «هاجیمه موریاسو» برای سرمربیگری ژاپن به خطر می افتد؟

موقعیت «هاجیمه موریاسو» برای سرمربیگری ژاپن به خطر می افتد؟
در صورت عدم قهرمانی در جام ملت های فوتبال آسیا آیا موقعیت هاجیمه موریاسو برای سرمربیگری ژاپن به خطر می افتد؟؛

هاجیمه موریاسو سرمربی ژاپن ممکن است در خطر از دست دادن موقعیت مربیگری خود قرار بگیرد. در جام ملت های فوتبال 2023 آسیا که به میزبانی قطر برگزار می شود، آیا تداوم سرمربیگری هاجیمه موریاسو سرمربی ژاپنی ها به خطر خواهد افتاد؟

در شرایطی که هاجیمه موریاسو موفق به کسب جوایز زیادی شده و حتی در ماه گذشته نیز عنوان برترین مربی قاره آسیا را به نام خودثبت کرده اما با خطر از دست دادن موقعیت خود مواجه است.

در شرایطی که ژاپن به عنوان تنها تیم آسیایی بود که در جام جهانی عملکردی فراتز از انتظار از خود به نمایش گذاشت با این وجود هاجیمه موریاسو سرمربی این تیم احتمال دارد که موقعیت خود را در صورت عدم قهرمانی در جام ملت های آسیا از دست بدهد. از این رو که ژاپنی ها بسیار مشتاق هستند تا برای پنجمین بار در تاریخ خود به عنوان قهرمانی آسیا دست یابند.

عدم کسب توفیق قهرمانی در این مسیر می تواند برای هاجیمه موریاسو گران تمام شود.البته این فقط یک گمانه زنی است.

با توجه به این که تیم ملی فوتبال ژاپن در سال های 2015 که جام ملت های آسیا در استرالیا برگزار شد و همچنین جام ملت های سال 2019 که به میزبانی امارات برگزار شد موفق به قهرمانی نشده بنابراین برخی از رسانه ها و هواداران گمانه زنی کرده اند که چنانچه تیم ملی ژاپن در این دوره از بازی های جام ملتهای آسیا به میزبانی قطر به رتبه ای جز قهرمانی دست یابد، ممکن است به قیمت از دست دادن جایگاه مربیگری هاجیمه موریاسو تمام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تیم ملی عراق چگونه بر ژاپن غلبه کرد؟ | مارال نیوز
4 ماه قبل

[…] ملی عراق مقابل ژاپن شکست ناپذیر که […]