کد خبر : 31475
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴

یک نیمه پرگل برای گرجستان مقابل حریف آسیای شرقی با پذیرایی از 6 گل

یک نیمه پرگل برای گرجستان مقابل حریف آسیای شرقی با پذیرایی از 6 گل
گرجستان توانست در دیدار دوستانه با 8 گل تایلند را شکست دهد. 6 گل از این هشت گل در نیمه اول به ثمر نشست.؛

در دیدار دوستانه دو تیم گرجستان و تایلند، تیم ملی گرجستان به عنوان یکی از تیم های اروپایی که فوتبال خود را در سالیان اخیر با پیشرفت محسوسی همراه کرده مقابل نماینده آسیا به برتری پرگلی دست یافت.

گرجستانی ها در این بازی با 8 گل تایلند را شکست دادند. برتری عجیب و شاید غیرقابل تصوری که گرجستانی ها مقابل تایلند داشتند در شرایطی رقم خورد که نماینده اروپا در نیمه نخست توانسته بود 6 بار دروازه تایلند را باز کند.

گرجستان توانست در دیدار دوستانه با 8 گل تایلند را شکست دهد. 6 گل از این هشت گل در نیمه اول به ثمر نشست.

میکائوتادزه در نیمه نخست توانست هت تریک کرده و در نیمه دوم نیز با گلی که از روی نقطه پنالتی رساند در این بازی به تنهایی 4 گل به ثمر برساند.

تایلندی که به عنوان یکی از رقبای آسیایی همواره بر فوتبال نیز سرمایه گذاری خوبی انجام داده اما مقابل گرجستان نتوانست کار خاصی پیش ببرد.

برتری یک گله امارات مقابل کویت/ دیدار آسیایی سنتی همسایه ها

تیم ملی فوتبال روسیه با یک گل مقابل کامرون به برتری رسید. اماراتی ها نیز با همین نتیجه از سد کویت عبور کردند. دو حریف آسیایی که بارها در جام ملتهای آسیا و مقدماتی جام جهانی نیز در دیداری سنتی به مصاف همدیگر رفته بودند. هر دو بازی از ساعت 19:30 دقیقه در قالب بازی دوستانه برگزار شده بود.

در دیگر بازی های دوستانه امروز بحرین با دو گل توانست قرقیزستان را مغلوب کند. الجزایر با نتیجه ای پرگل و با سه گل کیپ ورد را مغلوب کرد. سوئد نیز سه بر یک مقابل مولداوی به برد دست یافت.

بازی های دوستانه باشگاهی نیز امروز برگزار شد. از آن جمله می توان به دیدار مونشن گلادباخ اشاره کرد. گلادباخ در این دیدار چهار بر یک سنت ترویدن را شکست داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها