کد خبر : 31464
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۰۷

برتری پرسپولیس و ملوان با نتیجه مشابه مقابل میهمانان خود

برتری پرسپولیس و ملوان با نتیجه مشابه مقابل میهمانان خود
 از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران و در قالب هفته هفتم، پرسپولیس تهران و ملوان بندر انزلی با نتیجه مشابه بر گل گهر و نساجی غلبه کردند.؛

از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران و در قالب هفته هفتم، پرسپولیس تهران و ملوان بندر انزلی با نتیجه مشابه بر گل گهر و نساجی غلبه کردند.

هر دو تیم با یک گل بر حریفانشان چیره شدند.

پرسپولیسی ها در شرایطی که از حضور تماشاگران خود نیز بهره مند بودند در دیداری که از ساعت 19:15 دقیقه شروع شد با تنها گل شهاب زاهدی به برتری رسیدند.

زاهدی که پیش از این در گلزنی برای پرسپولیس ناکام مانده و انتقاداتی به او وارد بود. در نهایت در دیدار با گل گهر روی یک ضربه دقیق توانست دروازه گل گهری ها را باز کند.

صحنه مشکوک و اعتراض به توپ از خط عبور کرده

در این بازی و در جریان یک ضربه سر گل گهری ها اعتقاد به عبور توپ از خط دروازه بیرانوند و گل شدن آن داشتند. هر چند کمک داور و داور دیدار اعتقادی به گل شدن نداشتند تا در نهایت اعتراض گل گهری ها نسبت به این صحنه را شاهد شویم.

نظر کارشناسان داوری نیز اکثرا بر اشتباه داور در این صحنه بود. و بایستی گل سالم گل گهر، مردود اعلام نشده و داور به شنانه گل بر سوت خود می دمید.

برتری یک گله ملوان مقابل نساجی در خانه

ملوان بندر انزلی نیز در دیداری که در انزلی و از ساعت 17:15 دقیقه برگزار شد با یک گل نساجی مازندران را برد. شاگردان تارتار توانستند تیم نساجی که در لیگ باشگاه های آسیا حاضر است را با گل دیر هنگام و روی ضربه سر که از کرنر ارسال شده بود شکست دهند.

این پیروزی برای ملوانی ها لازم بود تا شرایط انها نیز در جدول بهتر شده و به جمع تیم های بالانشین صعود کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها