کد خبر : 9247
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

10 دقیقه حضور برای علی علیپور کافی است

10 دقیقه حضور برای علی علیپور کافی است

حضور 10 دقیقه ای هم برای علی علیپور مهاجم فرصت طلب ایرانی در هر تیمی کافی است تا بتواند زهر خود را بریزد. علی علیپور که در این فصل در ژیل ویسنته پرتغال بازی می کند، با وجود بازی کمی که به او داده شد اما توانست تیمش را به عنوان پیروز معرفی کند. بعد

حضور 10 دقیقه ای هم برای علی علیپور مهاجم فرصت طلب ایرانی در هر تیمی کافی است تا بتواند زهر خود را بریزد. علی علیپور که در این فصل در ژیل ویسنته پرتغال بازی می کند، با وجود بازی کمی که به او داده شد اما توانست تیمش را به عنوان پیروز معرفی کند.

بعد از حضور علی علیپور در دقیقه 80 در ژیل ویسنته مقابل تیمی به نام پاکوش دفریرا، علی علیپور از اشتباه دروازه بان تیم استفاده کرده و پاس گل ناوارا را با خونسردی هر چه تمام تر و با یک استوپ سینه بسیار عالی و متبحرانه و در ادامه ضربه دقیق راه به دروازه برد تا بیش از 4 هزار هوادار حاضر در ورزشگاه که از دقیقه اول مسابقه تیم ژیل ویسنته را تشویق می کردند، فریاد گل و شادی سر دهند.

شادل گل علی علیپور در پرتغال

عکس لحظه گل علی علیپور در لباس تیم جدید

ژیل ویسنته علی علیپور

شادی گلزنی علی علیپور در ژیل ویسنته و تشکر از هم تیمی

با تک گل به ثمر رسیده توسط علی علیپور مطمئنا به این بازیکن در بازی های آتی فرصت حضور بیشتر نیز داده خواهد شد تا بتواند ویژگی و توانایی های خود را به بهترین شکل ممکن مقابل رقبا نشان دهد.

علی علیپور در پرسپولیس تهران و در لیگ برتر موفق به کسب عنوان آقای گلی نیز شده بود و چنانچه در تیم خود نیز به خوبی تغذیه شود می تواند چنین افتخاری را این بار در پرتغال تکرار کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] نخست علی علیپور در اولین دیدار […]