کد خبر : 30475
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰

مدت قرارداد و ارزش خرید دکلان رایس در آرسنال

مدت قرارداد و ارزش خرید دکلان رایس در آرسنال
باشگاه آرسنال با چه مبلغی بر سر انتقال دکلان رایس به توافق رسیده است؟ مبلغ انتقال بمب بزرگ آرسنال و همچنین مدت حضور و قرارداد این بازیکن با تیم فوتبال آرسنال به این شرح است؛

باشگاه آرسنال با چه مبلغی بر سر انتقال دکلان رایس به توافق رسیده است؟ مبلغ انتقال بمب بزرگ آرسنال و همچنین مدت حضور و قرارداد این بازیکن با تیم فوتبال آرسنال به این شرح است.

قرار است دکلان رایس تا سال 2028 میلادی در صورت تائید کادر فنی و رضایت آنها در آرسنال حضور داشته باشد. مگر این که در اواخر حضور دکلان رایس در آرسنال انتقال قرضی رخ دهد. یا این که دو طرف بر سر جدایی به توافق برسند.

با این توضیح قرارداد بلندمدت دیگری را آرسنالی ها با یک ستاره منعقد کردند. مبلغ قرارداد دکلان رایس با توپچی های لندن نیز یک صد و پنج میلیون پوند است.

یکی ازبزرگترین خریدهای تابستانی که سر از آرسنال در می آورد.

این ستاره بعد از آن که در تست پزشکی آرسنال حضور یافت، قراردادش را نیز امضا نمود. باشگاه و این بازیکن به توافق رسیده بودند و جزئیات مانده نیز امروز در نهایت مورد توافق قرار گرفت.

دکلان رایس

خداحافظی دکلان رایس از وستهام

این بازیکن به صورت رسمی از وستهام باشگاه سابق خود نیز خداحافظی کرد. وی اکنون گران ترین بازیکن انگلیسی این رشته ورزشی بوده که در آرسنال شماره 41 را نیز بر تن خواهد کرد.

امسال آرسنال یکی از پرخرج ترین ها بوده تا آنها بهانه ای برای عدم قهرمانی در این سال نداشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها