کد خبر : 228
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

آخرین وضعیت جسمانی و سلامتی علیرضا طبایی زاده

آخرین وضعیت جسمانی و سلامتی علیرضا طبایی زاده

آخرین اخبار از وضعیت سلامتی و همچنین بیماری علیرضا طبایی زاده شاعر و ترانه سرای کشور به نقل از فرزند ایشان یعنی احمد طبایی زاده را که خبرآنلاین نیز آن را پوشش داده می خوانیم: فرزند علیرضا طبایی زاده اعلام کرده بود: پدرش پیش از فرارسیدن عید نوروز در بیمارستان مرخص شده بود اما به

آخرین اخبار از وضعیت سلامتی و همچنین بیماری علیرضا طبایی زاده شاعر و ترانه سرای کشور به نقل از فرزند ایشان یعنی احمد طبایی زاده را که خبرآنلاین نیز آن را پوشش داده می خوانیم:

فرزند علیرضا طبایی زاده اعلام کرده بود: پدرش پیش از فرارسیدن عید نوروز در بیمارستان مرخص شده بود اما به دلیل عفونت ریه مجددا در بیمارستان بستری گردید. همچنان عامل ایجاد دقیق عفونت ریه مشخص نیست اما این موضوع می تواند به دلیل عارضه ویروس کرونا باشد. گفتنی است ریه ایشان از قبل نیز دچار مشکلاتی بوده تا مستعد بیماری شود.

وضعیت بهتر سلامتی علیرضا طبایی زاده

وی با اعلام خبر خوشی، ادامه داد: در حال حاضر حال ایشان بهتر شده اما پزشکان در پی یافتن منشا عفونت ریه می باشند و این عامل باعث بستری شدن علیرضا طبایی  در بیمارستان شده است.

علیرضا طبایی زاده تولد 1323 بوده و اصالتی شیرازی دارد. این شاعر و ترانه سرای محبوب کشورمان دارای آثاری همچون حوانه های پاییز، از نهایت شب، خورشیدهای آن سوی دیوار و مادرم ایران است و همچنین مسئولیت اداره صفحات شعر مجله جوانان امروز را نیز عهده دار بودند. برای ایشان آرزوی سلامتی و تندرستی داریم و امیدواریم هر چه سریعتر سلامتی کامل خود را بازیابند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها